5 Reacties

3 jaar geleden

Mijn zoontje deed dit ook. Ik kom knuffel niet meteen terug brengen maar laat hem even 10 min. wachten zodat hij door krijgt dat als hij zijn knuffel op de grond gooit mama of papa niet direct naast zijn bed staat . Nu doet hij dit niet meer😊

3 jaar geleden

Hier ook hetzelfde en dan roep ze ojeeee, maar als ze moet slapen dan ga ik het niet pakken en dan valt ze vanzelf alsnog in slaap. Anders blijf je bezig als ze het eenmaal door krijgen. Het gaat zo de hele dag door. Als ik haar op til dan gooit ze haar fopspeen op de grond en haar knuffels die ze dan in haar armen had en ze gooit ook alles van de commode als ze de kans krijgt. Zooo irritant haha, het is een fase🤭

3 jaar geleden

Ons zoontje deed dit een aantal weken geleden ook best vaak. Meestal lieten we hem even zonder z’n knuffeltjes en dan na een paar minuten gingen we naar boven om de knuffels terug te geven. Hij doet het nu niet meer zo vaak, maar zo nu en dan heeft hij nog van die momenten. Helemaal weghalen lukt hier in ieder geval niet. We geven het meestal niet direct terug, de regel is, zolang hij niet huilt en het niet te lang duurt dan wacht hij maar eventjes.

3 jaar geleden

Ik heb hier een mooi artikel over gelezen, had hier veel aan, misschien jij ook; https://opvoedingsvragen.nl/dreumes/onze-dochter-van-155-maanden-wordt-steeds-wakker-en-gooit-haar-knuffel-uit-bed/

3 jaar geleden

Reactie op Paige

Ik heb hier een mooi artikel over gelezen, had hier veel aan, misschien jij ...
Bedankt! Hier heb ik wel wat aan! Welke methode heb jij gevolgd? ☺️