10 Reacties
3 jaar geleden
Ik herken dit heel erg. Snachts slaapt ze de klok rond, van 18.30 tot 06.30.
Maar ook hier wordt ze de laatste tijd na 1.00 a 1.30 uur wakker uit haar middagdutje.
Ze gaat om 12.30 naar bed. Maar is om 14.00 alweer wakker. Om 17.00 wordt ze vaak alweer moe en begint dan met zeuren.
De laatste tijd valt ze trouwens vaak smorgens in de auto in slaap als ik toevallig een klein stukje moet rijden. Zou ze dan toch nog een klein powernapje nodig hebben?
Ik lees dus graag mee!
3 jaar geleden
Reactie op Marissa123
Ik herken dit heel erg. Snachts slaapt ze de klok rond, van 18.30 tot 06.30 ...
Misschien wel! Die van ons heeft daar aan t begin baat bij gehad. Alleen nu het powernapje weg gevallen is omdat ze erna smiddags vertikte om om te slapen🙈 misschien moet ik t maar weer eens proberen om toch een klein powernappie te doen🤷♀️
3 jaar geleden
Reactie op Ceyda
Mijn zoontje wordt volgende maand de 16e 1.5. Sinds 3 dagen duren zijn dutj ...
Jaaaa zou zeker kunnen! Nu heeft Romy vannacht eindelijk weer door geslapen, na een week het niet te doen en echt spoken snachts. Dat is sinds we echt naar 1 slaapje zijn gegaan..
3 jaar geleden
Onze kleine man is ook net over op 1 slaapje en dat is nog wel passen en meten. Bij een nacht van 12 uur is een slaapje van bijna 2 uur net genoeg om z’n bedtijd te halen. Maar als het even een mindere nacht is en we zien dat hij moe is, kiezen wij toch nog wel voor twee slaapjes waarvan de laatste een powernap tussen 16 en 17 uur. Vaak gaat het de dagen erna dan weer heel soepel met 1 slaapje!
3 jaar geleden
Reactie op IrisSchippers
Misschien wel! Die van ons heeft daar aan t begin baat bij gehad. Alleen nu ...
Ja vanwege precies diezelfde reden zijn wij toen ook naar 1 slaapje gegaan 😜 omdat ze het vertikte smiddags te slapen. En toen sloep ze een tijdje 2.5 uur. Haha maar nu duurt t middagdutje dus ook niet meer lang.
3 jaar geleden
Reactie op Marissa123
Ja vanwege precies diezelfde reden zijn wij toen ook naar 1 slaapje gegaan ...
Hahaha ja t zijn echt kleine eigenwijsjes soms! 🙈
3 jaar geleden
Ik denk dat het geen kwaad kan. Ieder kindjes is natuurlijk anders. Die van ons doet al weken inderdaad minimaal 1 slaapje van 1,5 uur. Ik denk zo 1x per week heeft hij sporadisch een slaapje van 2,5 uur.
Is ze echt zeurderig tegen het einde van de dag? Of juist erg vrolijk. Vaak merk ik daaraan of het slaapje te kort is geweest of voldoende.