8 Reacties

één jaar geleden

Soms wel soms niet. Onze dochter geeft zelf aan wanneer ze wel of niet naar bed wil tussen de middag en daar luisteren we dan naar. Echt heel fijn dat ze zich steeds beter verstaanbaar kan maken.

één jaar geleden

Ons zoontje slaapt ook nog steeds ‘s middags. Als ik hem niet wakker maak ligt hij zo nog 2,5 a 3 uren te slapen. Wel merk ik dat wij waarschijnlijk het middagslaapje gaan inkorten.. het is de laatste tijd best wel vaak drama om hem ‘s avonds naar bed te krijgen.. maar een hele dag niet slapen houdt hij niet vol.. dan hebben we eind van de middag een kind wat alleen maar boos en chagrijnig is en alles bij elkaar huilt..

één jaar geleden

Hier al sinds 2 jaar en 2 maanden ongeveer niet meer. Soms lekker, soms jammer. Is wel beter gaan slapen in de avond/nacht.

één jaar geleden

Mijn dochter wordt in april 3. Ik laat haar in de middag elke dag slapen, ook als ik een hele drukke dag heb slaapt ze minstens 1 uurtje. Dat vind ik fijn want ze heeft heel veel energie en als ze niet in de middag slaapt dan wordt ze hyperactief 😬. Ze mag van mijn in de weekenden wat langer slapen dat ik vind ik prima.

één jaar geleden

Ja hier nog elke dag 3 uur smiddags en s'avonds slaapt ze van 7 tot 7

één jaar geleden

Hier slaapt ze per etmaal zo'n 11 uur. Dat kan zijn: 's nachts 8 uur en overdag 3 uur. Of 's nachts 11 uur en overdag niets. Sommige kindjes hebben meer slaap nodig dan anderen. Hier een foto uit een boek die ik nu lees (hopelijk is het te lezen) en dit zijn gemiddelden, dus uitschieters zijn ook normaal:

één jaar geleden

Onze dochter wordt in april 3 en sinds we 1,5 maand van haar speen af zijn wilt ze in de middag niet meer slapen. We leggen haar altijd wel even neer maar slapen doet ze niet. Ik ben nu ook 32 weken zwanger en had gehoopt dat ze nog even tot de bevalling zou blijven slapen in de middag, maar helaas.

één jaar geleden

Onze zoon slaapt niet meer in de middag sinds september. Hij wordt ook 3 in april. Hij ging anders steeds later 's avonds slapen. In de nacht slaapt hij dan 12 tot 13 uur.