31 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op stephmika87

Gaven ze reden waarom eerder dan 12:00 naar bed vroeg wakker worden de volg ...
Eerder dan 12 naar bed betekend vroeg wakker worden belonen..ik dacht ook dat 5 a 6 uur wakkertijd niet voldoende was, maar toen ik het zo ging doen als geadviseerd merkte ok wel dat hij na 5 uur toch wel moe was en ging slapen. Ik liet me vooral tegenhouden door mijn eigen angsten....

2 jaar geleden

Reactie op Ceyda

Eerder dan 12 naar bed betekend vroeg wakker worden belonen..ik dacht ook ...
Heeft het lang geduurd voordat jouw zoontje idd na 5u wakker zijn goed ging slapen in de avond?

2 jaar geleden

Reactie op stephmika87

Heeft het lang geduurd voordat jouw zoontje idd na 5u wakker zijn goed ging ...
Nee eigenlijk niet. Vrijwel meteen 🧿🙏 hij slaapt nu van 12 tot 14, en 19 tot 6. Hij blijft wel vroeg wakker worden, maar slaapt vroeg daarentegen. Voordat ik hwt anders aanpakte maakte hij 9,5 tot 10 uurtjes in de nacht. Nu 11.

2 jaar geleden

Reactie op Ceyda

Nee eigenlijk niet. Vrijwel meteen 🧿🙏 hij slaapt nu van 12 tot 14, en 19 ...
Ok, goed om te horen! En idd 6u is vroeg maar volgens experts acceptabel😌

2 jaar geleden

Reactie op stephmika87

Ok, goed om te horen! En idd 6u is vroeg maar volgens experts acceptabel😌
Ja daarom! Moet het maar accepteren. Manlief en ik hebben dan wel de avond voor onszelf

2 jaar geleden

Reactie op Ceyda

Nee eigenlijk niet. Vrijwel meteen 🧿🙏 hij slaapt nu van 12 tot 14, en 19 ...
Mag ik vragen -als ik het niet per ongeluk gemist heb ergens- wat je hebt veranderd in het slaappatroon?

2 jaar geleden

Hoi! Ivm het ophalen van grote broer op school. Slaapt die van ons rond half 11/ 11 uur tot een uur of 12.15. Soms korter. Ik kan geen andere tijd doen helaas. Maar hij lijkt het goed te doen. Hij gaat dan rond half 7 weer naar bed en staat om 7.15 weer op. Maar heb het gevoel dat hij gaat stoppen met het slaapje. Zijn middagslaapje word steeds korter.

2 jaar geleden

Reactie op JessV90

Mag ik vragen -als ik het niet per ongeluk gemist heb ergens- wat je hebt v ...
Ik hield 6 uur wakker tijd aan, dus als hij half 6 wakker werd, legde ik hem half 11 weer op bed. Ik maakte hem nooit wakker van zijn dutje gemiddeld sliep hij 2.5 uur. Dan legde ik hem 19.30 weer op bed. Volgende dag weer ruim voor 6 uur wakker. Ik laat hem niet meer langer dan 2 uur dutten, niet meer voor 12 op bed en wakker tijd is 5 uur. Hij wordt nog steeds vroeg wakker, om 6 uur al, maar dat is normaal. 12 tot 14 slapen, en dan om 19 uur de nacht in. Hij werd altijd rond half 6 wakker, of hij nou om 19, 20, of 21 ging slapen, dat maakte niet zo heel veel uit. Nu slaapt hij vroeg een hebben wij in ieder geval de avond voor onszelf.. daartegenover staat vroeg opstaan ' helaas'.

2 jaar geleden

Reactie op Ceyda

Ik hield 6 uur wakker tijd aan, dus als hij half 6 wakker werd, legde ik he ...
Klinkt helemaal niet als een rigoreuze verandering, en toch kan het misschien best veel effect hebben?

2 jaar geleden

Reactie op JessV90

Klinkt helemaal niet als een rigoreuze verandering, en toch kan het misschi ...
Ja idd. Maar zijn hoektanden komen door en ik heb het idee dat hij daardoor vroeger wakker is. Want in het begin (na die veranderingen) werd hij tussen 6.30 en 7 wakker. Vanochtend ook gewoon half 7..

2 jaar geleden

Onze dochter slaapt van 13.00 tot 16.00/16.30 Soms ook andere tijden hoor.. maar over het algemeen slaapt ze goed. In de avond van 18.30 tot 06.00/06.30