Hoi Mama鈥檚
Hier een mama die een beetje er doorheen zit hoor!
Mijn zoontje is nu 9,5 maand, normaliter wat ik bij mijn eerste ervaarde is dat ze lekker in deze maanden gaan spelen en ontdekken. Echt een gezellige baby zijn die ook echt contact maakt.
Maar helaas exact het tegenovergestelde! Ik heb een jochie die alleen maar heel de dag door huilt, alleen maar aan mij geplakt wilt zijn, niet alleen gezellig kan spelen, die zich op geen enkele manier het naar wens maakt.
Zo raar! Ik probeer dingen met hem te ondernemen maar Nee! Hij wilt gewoon niks! Op schoot huilt hij, in z鈥檔 stoel, in z鈥檔 box..... Het is maar heel even goed bij meneer en dan gaat hij weer.... Dit is al maanden zo. Elke keer legde ik het bij me neer dat het een sprong was, een doorkomend tandje bla bla.... Maar ik ben gewoon moe en vind het gewoon niet meer leuk zo馃槹馃槶
Hij is verder ook niet ziek, of mankeert niks. Want als hij zn zin krijgt kan hij wel lachen....(ook maar kort) Wilt constant aandacht... maar ik heb ook een huishouden een andere zoon (super lief) en mmezelf...
Ik ben echt einde raad! Herkent iemand dit... Wat kan ik doen? Huisarts vindt dat het er allemaal maar bij hoort en dat het allemaal minder wordt na zn 1ste jaar