8 Reacties
2 jaar geleden
Hier precies het zelfde. Grenzen opzoeken waarvan ze weet tot het niet mag, constant liggen te zeuren/huilen als ze haar zin niet krijgt. Extreem kort lontje als haar iets niet lukt en overal weerwoord op. Het zal bij de leeftijd horen maar jezus wat is dit pittig zeg ! (Tot 10 tellen, het is een fase mama ♡)
2 jaar geleden
Ik herken het zeker en hou me maar vast aan de gedachte dat ook dit wel weer over gaat. Mijn man en ik hebben als regel nummer 1 dat we hoe dan ook consequent blijven en niet toegeven aan haar gedrag.
2 jaar geleden
Reactie op mama van Ayla 💕
Ik herken het zeker en hou me maar vast aan de gedachte dat ook dit wel wee ...
Ja hier precies zo, we proberen consequent te blijven en echt samen 1 front te vormen.
Soms zegt mijn vriend voor de grap jij Will zeker niet naar buiten, dan moet de kleine heel hard na denken 😂 en dan zegt hij in eens ja.
Voor de rest niet echt tips 🤷♀️.
2 jaar geleden
Haha heel herkenbaar. Ik vraag wat ie op z'n broodje wil, chocopasta. Geef m een broodje chocopasta , gaat ie huilen want hij wil geen broodje chocopasta?!! 😱🤣 Hoort echt bij de leeftijd.. ik heb het boek van peuter tot kleuter, misschien dat dat je kan helpen het te begrijpen