10 Reacties

6 jaar geleden

Ik gebruik inbakerslaapzaken, strakke elastische van Woombie. Helpt echt bij de mijne. En bij gejank voor t slapen, geef ze even de tijd hiervoor. 5 minuutjes ofzo, dan langs en de baby geruststellen. Ik aai altijd over zijn hoofd naar voren toe tot zijn neus. Dan moet ie zn ogen dichtdoen en verliest hij het gevecht tegen de slaap vanzelf :) ik loop meestal weg als ik merk dat zn ademhaling rustig is.

6 jaar geleden

Ik heb een app met white noise: white noise baby heet die, veel keuze in geluiden en een timer. Dit werkt soms best goed! Ik vind die knuffels best prijzig eerlijk gezegd. Een vriendin van mij zweerde wel bij een knuffel van Zazu (zelfde idee). Op dit moment ligt ons zoontje in de kinderwagen naast de draaiende droger, werkt ook goed! Succes met je keuze!

6 jaar geleden

Ik heb de Zazu schaapje. Zitten verschillende geluidjes op; baarmoeder, hartslag, muziek en natuur geluiden. Zit ook een cry sensor op dat zodra ze huilt hij weer aan gaat. Ik heb hem gelukkig niet heel vaak nodig maar als ze onrustig is en moeilijk in slaap komt. Geeft dit haar echt rust. Je kan zelfs t muziek doosje uit de knuffel halen en bijv mee nemen in de kinderwagen

6 jaar geleden

Ik heb de zazu hond. Super leuk ziet hij er uit en hij werkt goed. Mn dochter wordt er rustig van (soms)

6 jaar geleden

Ik heb ook van zazu het lammetje.. ik zie meerdere reacties van zazu.. ideaal als ze huilt gaat hij aan vanzelf zeker de hartslag modus word ze heel rustig van en slaapt ze.. myhummy heb ik toen ook naar gekeken maar vond deze leuk .. en geen spijt van gehad馃檪 mijn oudste zoon is 2,5 jaar en slaapt ook nog met zijn schaapje.. goede koop!!! Zou zeker bij zazu kijken ook nog een stuk goedkoper dan myhummy

6 jaar geleden

Ik heb een my hummy voor mijn zoontje en nu ook 1 voor mijn dochtertje. Mijn zoontje sliep heerlijk met zijn hummy aan echt een wereld van verschil. Nu is hij bijna 2,5 en gebruikt al bijna een jaar het geluid niet meer maar is verzot op zijn hummy. Zonder hummy gaat hij ook echt niet slapen. Mijn dochtertje slaapt goed zonder white noise en heeft het helemaal niet nodig. Aangeschaft tijdens zwangerschap omdat ik dacht het werkt bij mijn zoontje dus zal nu dan ook wel weer zo zijn. Maar niet dus. Misschien dat ze er later nog naar omkijkt.

6 jaar geleden

Hier ook team Zazu. Hij was altijd heel onrustig met slapen gaan. Ik zet nu altijd snachts als hij weer moet gaan slapen het hartslag geluid aan en dan is hij met twee minuten vertrokken.

6 jaar geleden

Hier een knuffel van Flow. Gaat aan als hij huilt en je kunt de tijd instellen. Regen, hartslag of muziekje. Mijn kleine is 10 weken en het werkt echt.

6 jaar geleden

Reactie op Priscillapietronella

Ik heb ook van zazu het lammetje.. ik zie meerdere reacties van zazu.. idea ...
Ja die hebben wij ook. Alleen gebruiken we hem meer als in slaap val ding.. hier hult knul alleen echt als er ook wat is of honger .. en die gaan dwars door al die kalmerende geluidjes heen haha

6 jaar geleden

Reactie op Priscillapietronella

Ik heb ook van zazu het lammetje.. ik zie meerdere reacties van zazu.. idea ...
Hier ook het zazu lammetje, wat een uitvinding! Zetten het hartslag geluid aan als hij in bed gelegd wordt en hij is rustig en valt in slaap. In de kinderwagen nemen we alleen het muziekdoosje mee en speel ik het muziekje af en wordt hij ook rustig van 馃憤