Haaj allemaal,
Ik vroeg me af of er hier meer zijn waarvan de kindjes nog totaal niet doorslapen? Soms lijkt het wel of overal waar ik lees de kindjes doorslapen. Ons zoontje is inmiddels 18,5 week oud en vraagt nog meerdere keren 's nachts om voeding (zoontje krijgt nog volledig borstvoeding).
Meestal gaat hij tussen 19.30 en 20.00 naar bed. Hij red het inmiddels wel geregeld om door te slapen tot half 2/2 uur, maar daarna is hij meestal om de 2 a 2,5 uur wakker.. Als we geluk hebben zit er 3 a 3,5 uur tussen.
Doordat ik op zoveel plekken lees dat kindjes al volledige nachten slapen, zorgt dat soms best wel voor twijfel. Ik twijfel dan of we niet een x gewoon geen voeding moeten geven en een x laten huilen, maar dat gaat zo tegen mijn gevoel in.. Soms neemt hij ook maar een paar slokjes en slaapt hij weer verder. Nacht/dagritme heeft hij wel, want zodra hij voeding heeft kan ik hem wel gelijk weer slapend wegleggen..
Zijn er hier meer ouders die ook nog steeds slapeloze nachten hebben, of eventueel tips hebben zodat hij 's nachts langer gaat slapen?
Toevallig reageer ik net op een ander bericht van jou, en zie dat je dit 2 jaar geleden hebt geplaatst, mag ik vragen of het inmiddels beter is geworden en wat jullie daarvoor hebben gedaan? Zit nu met hetzelfde namelijk 🙈