4 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben 2 maanden Nan complete comfort gegeven. Flore haar stoelgang was bijna waterig, groen en had een enorme geur. We hebben aan de vroedvrouw en het consultatiebureau gevraagd of dit wel normaal was en foto's laten zien. We vonden dit eigenaardig. Dit bleek helemaal normaal voor deze pap, vooral omdat ze overigens ook totaal geen klachten had. Maar omdat we dan telkens 1 enorme ontplofte pamper kregen zijn we toch overgeschakeld naar de gewone nutrilon in de hoop dat ze dit ook zou verdragen. Na 2 weken merken we geen geen problemen, hopelijk blijft dit zo. Haar stoelgang is nu geel en een pak vaster. ☺️

3 jaar geleden

Reactie op LisaNauwelaerts

Wij hebben 2 maanden Nan complete comfort gegeven. Flore haar stoelgang was ...
Hier ook al 3 dagen na elkaar een ontplofte pamper waardoor telkens zijn romper helemaal vuil is.

3 jaar geleden

Ik geef ook nan cc, heb de gewone nan optipro geprobeerd maar ze wilde die niet. Idd donkergroene, slappe stoelgang die enorm stinkt 😁. En vaak 1 x per dag 1 enorme pamper die er langs alle kanten uitkomt 🙈. Als ik aan mijn laatste pot zit, misschien eens nutrilon proberen zoals ik hier lees.

4 maanden geleden

Idd is normaal bij deze papa. Hier ook zi