Hoi lieve allemaal,
Zijn er meerdere kindjes die hun eten eerst kauwen en daarna uitspugen ? 馃槄
Mijn zoontje (Mayson) heeft sinds een week dat hij graag zelf eet, hij pakt het zelf stopt het in zijn mond, kauwt op zijn eten, maar daarna gooit hij het er weer uit馃槄. Ik laat hem graag kliederen met het eten ( netjes eten is voor later) maar zijn groente spuugt hij ook lekker uit, krijgt hij dan wel zijn vitamine in groente ? Zijn fruit gaat er zo in zonder dat hij het eruit gooit. 馃槅
Iemand tips?
Ons zoontje is op 28 maart 1 jaar geworden en doet dit ook sinds een paar weken 馃檮 ik laat hem gewoon doen.. het heeft niet echt zit om er tegen in te gaan. Dat vind hij alleen maar grappig 馃槄
Ja, hier hetzelfde. Best irritant soms. Fruit is inderdaad geen enkel probleem, maar als hij iets niet lekker vindt, spuugt hij het uit en gooit hij het weg. Daarnaast speelt hij sowieso veel met eten, in en uit de mond.
Hier ook alle fruit is een favoriet maar het avondeten is echt een drama.. merk wel dat hij met de pot mee eten leuker vind dan alles voor hem te prakken.. maar desondanks eet hij echt maar een paar stukjes vlees en de rest laat hij altijd liggen of gooit het op de grond voor de hond.
Ik maakte me er altijd druk om omdat hij te klein en te licht zo zijn maar het zal wel een fase zijn nu ze smaken leren ontdekken
Hoe gaat het nu met het eten?
Hier is het ook een drama sinds een week. Mijn zoontje is 13 maand en at echt alles op. Het enige wat hij nu wil eten is droog brood.
Het gaat steeds beter met eten behalve het groente , dit probeerd hij dan wel maar spuugt het heel snel weer uit. Nu geef ik knijp fruit/groenten zodat hij wel iets van groente binnen krijgt 馃