4 Reacties

2 jaar geleden

Ze hebben dit bij mijn oudste ook in 1x keer gedaan. Ging prima hoor. Nu heeft ze ook eigenlijk geen ontstoken oren meer.

2 jaar geleden

Mijn zoon is begin juli geopereerd, ook buisjes + neusamandel verwijderd. Hij kwam goed uit de narcose, had alleen wat last van een bloedneus. Voelde zich de dag erna al weer goed. Nu al een wereld van verschil! Hij ademt hoorbaar door zijn neus, snurkt niet meer, houdt zijn mond beter dicht waardoor overmatig kwijlen al een stuk minder is. Naar ons weten heeft hij nooit een oorontsteking gehad, maar hoort nu wel duidelijk meer. Ook begint hij nu al met praten. Wij hadden niet verwacht zo snel resultaat te zien en zijn ontzettend blij dat we dit gedaan hebben!

2 jaar geleden

Super bedankt voor jullie reacties. Fijn om te horen.

2 jaar geleden

Wij merken zelfs met alleen buisjes een wereld van verschil, ziek zijn is hij ook bijna niet meer. Onze kleine man die kreeg vorig jaar augustus zijn buisjes voor het eerst, hij reageerde niet meer op de antibiotica. kno arts vond het niet nodig. Ik hoor van velen dat beiden geen kwaad kan en de kindjes snel herstellen. Je hoeft dan maar 1 keer onder narcose, dat scheelt echt. Dus ik denk dat het geen kwaad kan ☺️.