9 Reacties
3 jaar geleden
Ik ben tegenwoordig ook geoefend in babyliedjes zingen 🤣 wil nogal eens helpen voor af te leiden... als hij in een erg slecht humeur is durf ik hem ook al eens voor babytv zetten of een disneyliedje opzetten, dan kan hij net wat meer hebben, of is het weer sneller vergeten in ieder geval 😅🙈
3 jaar geleden
Heya! Bij ons werkte het om haar te vertellen wat we gaan doen. "Kijk Daphne dit is een neusspray, mama gaat nu in je neusje sprayen. Zo klaar" ze drukt wel vaak d'r hoofd tegen me aan (draait weg) maar ik hou haar dan in een rustige houtgreep en dan blijft ze rustig zitten. Als het dan klaar is natuurlijk mega trots dus dat ook laten weten "dat heb je echt super goed gedaan! Knap kind!"
Ze zal het nooit leuk gaan vinden maar ze gaat nu iig niet meer krijsen. (Dat doet ze wel bij het uitzuigen van d'r neusje🙈) leuker kunnen we het niet maken 😝
3 jaar geleden
Reactie op prisje
ik had dat ook totdat ze bij me ouders was die deden der in zit stoeltje en ...
Goeie tip, ga ik ook eens proberen. Heb het wel gebruikt om nageltjes te knippen, want dat wil meneer tegenwoordig ook niet. Dus dan doe ik even youtube kinderliedjes op. 🤭 Wie weet inderdaad ook voor de neusspray.
Nu heb ik hem in houdgreep, waarbij ik zijn armpjes en hoofdje tegenhoud, snel alles eruit zuigen en sprayen, dan snel knuffelen.
Overigens probeer ik hem er ook op voor te bereiden dus te vertellen en te laten zien wat ik ga doen. 🙄 wil nog niet echt werken haha.