8 Reacties

3 jaar geleden

Hebben jullie een groot bad? Misschien samen gaan? Speeltjes erbij en er een feestje van maken?

3 jaar geleden

Gootsteen in de keuken eens proberen is wat kleiner wellicht wat veiliger gevoel. Wij douchen trouwens ook veel met onze kleine meid.

3 jaar geleden

Heeft die van mij ook, maar meestal als hij te moe is. Wanneer hij niet moe is vindt hij het wel leuk. Misschien is het de timing?

3 jaar geleden

Hier of onder de douche gewoon op de grond zitten. Vind hij heerlijk. Kruipt dan zelf onder de straal, spelen met zijn eendjes. Of in de gootsteen, vind hij super. En scheelt een hoop water en geil en geknoei. Hij mag graag de hele vloer er onder spatten en momenteel doen we hem beneden in bad omdat de douche best wel fris is als hij in bad zit.

3 jaar geleden

Onze oudste raakte de eerste maanden ook altijd helemaal overstuur in bad. Met haar ging het veel beter toen we gingen douchen dan kon ze echt de bescherming opzoeken door tegen je aan te kruipen. En het hielp bij haar om de douche relatief zacht te zetten en de douche vast te houden in plaats van op te hangen zodat het water minder klettert. En haar zelf te laten ontdekken. Dus eerst laten voelen met haar handje en dan over haar rug en pas het hoofd gaan doen als het niet meer spannend is. Zo ging het steeds beter en nu ze 2,5 jaar is maakt ze het liefst een soort golfslagbad van het grote bad en gooit emmers water over haar eigen hoofd. Dus het wordt beter als het goed is.

3 jaar geleden

Wij douchen eigenlijk altijd dat vind ze heerlijk. En anders met grote zus en 1 van ons in het grote bad. Lekker met de vissen spelen.

3 jaar geleden

Reactie op Louise18-20-22

Onze oudste raakte de eerste maanden ook altijd helemaal overstuur in bad. ...
Fijn. Dat geeft hoop

3 jaar geleden

Die van ons haat het ook maar zwembad vind hij wel oké. Wij hebben nu maar iets leuks te spelen in bad, zingen er een liedje bij dat met water te maken heeft en maken het niet te lang. Soms gaat het goed, soms wassen we een gillend speenvarken... ik vertrouw erop dat het over gaat. Ik merk wel dat het al een heel verschil maakt op welk moment we hem in bad doen. Dus vooral niet voor het slapen (want moe) maar juist na het eerste dutje in de ochtend. Dan gaat het echt prima.