13 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Hildje
Wij laten haar trouwens eerst bij ons slapen (als het niet goed gaat) en le ...
Dat deed ik inderdaad ook, zodra ze sliep overleggen alleen word ze dan sochtends helemaal in paniek wakker 馃槗
2 jaar geleden
Reactie op Hildje
Hoe oefen je dat, heb je een groot bed in plaats van het ledikantje of een ...
Ik heb een eenpersoonsbed langs haar ledikant savonds slaapt ze in haar ledikant en voor het middag dutje laat ik haar kiezen, ze kiest altijd het grote bed. Ze gaat inderdaad nog niet netjes onder de deken liggen en gaat er vaak op liggen dus trek ik haar een dikkere pyjama aan. In het begin wilde ze er nog wel eens uit maar steeds terug gestuurd de keer erop begreep ze het. Daarna is ze ook erg trots als ze daar geslapen heeft. Vanaf 2 jaar is een dekbed veilig en durf ik haar ook snachts erin te laten slapen. Nu kijk ik als een havik op de camera uiteraard. Ze heeft ook een valhekje.
2 jaar geleden
Reactie op Essie1234
Heb ergens gelezen dat ze pas vanaf ong 3 jaar een groot bed adviseren omda ...
Jaaa alleen net als hier klimt ze met slaapzak en al uit der ledikant 馃ぃ dan is een peuterbed veiliger
2 jaar geleden
Inmiddels al beter bij jullie? Bij ons was dit de afgelopen weken ook een drama - we moesten naast haar bedje zitten anders werd ze hysterisch en weigerde ze te slapen. Duurde meestal minimaal een uur. Wat deze week een gouden greep bleek hier was om de kamer uit te lopen, deur op een kier, naar kamer ernaast en dan via babyfoon zeggen dat we in de buurt waren. Paar keer wat gezegd via babyfoon zodat ze wist dat we dichtbij waren en daarna ging ze voor het eerst in weken rustig liggen. Werkt hier nu al drie dagen dus hoop dat het doorzet 馃馃徎