13 Reacties

2 jaar geleden

Hier overdag wel maar s nachts niet. Dacht dat het kwam omdat ze niet lekker was maar zoals ik het nu lees is het misschien wel een fase

2 jaar geleden

Wij laten haar trouwens eerst bij ons slapen (als het niet goed gaat) en leggen haar vervolgens over in haar eigen bedje. Misschien een idee?

2 jaar geleden

Reactie op Hildje

Wij laten haar trouwens eerst bij ons slapen (als het niet goed gaat) en le ...
Dat deed ik inderdaad ook, zodra ze sliep overleggen alleen word ze dan sochtends helemaal in paniek wakker 馃槗

2 jaar geleden

Dat is vervelend maar dan heeft iedereen wel zijn rust. Zou overpakken in de ochtend lukken?

2 jaar geleden

Onze dochter is aan het oefenen in een groot bed.. misschien is jullie kindje daar ook aan toe omdat ze ziet dat jullie ook zo slapen? Onze dochter is even oud.

2 jaar geleden

Hoe oefen je dat, heb je een groot bed in plaats van het ledikantje of een bed erbij geplaatst? Hier schopt ze zichzelf bloot maar geeft ze aan niet meer in de slaapzak te willen dus wel het idee dat ze misschien een groter/ ander bed toe is

2 jaar geleden

Heb ergens gelezen dat ze pas vanaf ong 3 jaar een groot bed adviseren omdat ze dan pas goed in staat zijn te begrijpen op welk moment ze eruit horen te komen. Er zijn natuurlijk altijd uitzondering, maar hou er rekening mee in je overwegingen....

2 jaar geleden

Onze dochter nu ook in een fase dat ze steeds bij ons in bed wil, ik vind het wel gezellig al slapen we wel minder goed, maar mijn vriend heeft er een groter probleem mee... wij zoeken ook naar een oplossing....

2 jaar geleden

Reactie op Hildje

Hoe oefen je dat, heb je een groot bed in plaats van het ledikantje of een ...
Ik heb een eenpersoonsbed langs haar ledikant savonds slaapt ze in haar ledikant en voor het middag dutje laat ik haar kiezen, ze kiest altijd het grote bed. Ze gaat inderdaad nog niet netjes onder de deken liggen en gaat er vaak op liggen dus trek ik haar een dikkere pyjama aan. In het begin wilde ze er nog wel eens uit maar steeds terug gestuurd de keer erop begreep ze het. Daarna is ze ook erg trots als ze daar geslapen heeft. Vanaf 2 jaar is een dekbed veilig en durf ik haar ook snachts erin te laten slapen. Nu kijk ik als een havik op de camera uiteraard. Ze heeft ook een valhekje.

2 jaar geleden

Reactie op Essie1234

Heb ergens gelezen dat ze pas vanaf ong 3 jaar een groot bed adviseren omda ...
Jaaa alleen net als hier klimt ze met slaapzak en al uit der ledikant 馃ぃ dan is een peuterbed veiliger

2 jaar geleden

Inderdaad. Dat is gevaarlijk. Een tuinkussen tegen het vallen helpt wellicht een beetje

2 jaar geleden

Inmiddels al beter bij jullie? Bij ons was dit de afgelopen weken ook een drama - we moesten naast haar bedje zitten anders werd ze hysterisch en weigerde ze te slapen. Duurde meestal minimaal een uur. Wat deze week een gouden greep bleek hier was om de kamer uit te lopen, deur op een kier, naar kamer ernaast en dan via babyfoon zeggen dat we in de buurt waren. Paar keer wat gezegd via babyfoon zodat ze wist dat we dichtbij waren en daarna ging ze voor het eerst in weken rustig liggen. Werkt hier nu al drie dagen dus hoop dat het doorzet 馃馃徎