Mijn zoontje wordt eind april 2 en hij heeft 'nee' ontdekt hoor :-(. Gedurende de dag eet hij prima. 's ochtends 2 soms 3 sneetjes brood en een omelet (1 ei). Af en toe ontbijten we gezellig met pannenkoeken en dan eet hij er ook zo 2 van weg. Voor dat ie rond half 1 a 1 uur gaat slapen eet hij appelmoes, eierkoek, maiswafel of fruit. Als hij dit niet eet voor het slapen (als ie heel erg moe is) dan als ie wakker is. Tussendoor drinkt ie water, melk, karnemelk of een pakje sap. Thee vind hij nog niet zo interessant. Maar 's avonds warm eten is de laatste tijd ZOOOOOOOO'N ramp. Als het geen pasta of friet is dan eet ie niet of nauwelijks. Wie heeft dit ook?
Met 1,5 jaar ben ik met hem bij het CB geweest en daar zeiden ze dus dat ik niet apart voor hem eten moest maken, als hij niet mee eet dan is dat geen ramp. Een toetje (vla, yoghurt of skyr) en dan naar bed. In het begin kon ik dat echt niet over mijn hart krijgen, dus kreeg hij nog een papje voor het slapen gaan. Nou heb ik het toch geprobeerd en hij eet gerust 3 dagen niet warm... Dat is toch niet 'normaal'. Wie heeft hier nog meer ervaring mee?
What to do... What to???