Hoi allemaal,
Mijn dochter van 14 maanden wil sinds afgelopen weekend bijna niet meer eten/drinken. Avondeten gaat er niet in of heel moeilijk, boterhammen eet ze niet meer en zelfs melk neemt ze een paar slokken en dan is het klaar. Het enige wat ze nu nog wel eet is een beetje fruit en een paar slokjes water. Daarnaast zit ze veel aan dr oortjes en lijkt het alsof haar buik een beetje opgezet is, laat ook veel scheetjes. Poepen doet ze nog wel, plassen ook nog wel en slapen gaat ook wel redelijk goed. Ze was zondag en maandag ook echt huilerig en moe maar dat was dinsdag over, ze speelt en is vrolijk. Ik vindt haar er vandaag iets bleekjes uitzien. Wat kan het zijn?? Moet ik mij zorgen maken of langs de huisarts?
Wanneer jij er geen goed gevoel bij hebt, is het denk ik nooit verkeerd om naar de huisarts te gaan.. ik probeer voor mezelf altijd te onthouden, zolang ze plast, poept en vrolijk is, gaat het goed! Wie weet zit er toch een oorontsteking te rommelen..
Of doorkomende kiezen? Daardoor eet ons meisje ook minder goed (bij onderste 2 merkten we dat een nu bij de bovenste 2 ook weer) en zit ze vaak in/aan haar oren te peuteren.
Maar inderdaad, gewoon overleggen met huisarts bij twijfel.
Hier ook zo. Heeft nooit een fles laten staan, maar neemt hij een paar slokjes en dan is het klaar. Avond eten ook minimaal, beetje happen en rommelen. Denk dat het de kiezen zijn, hij jammert af en toe, wrijft over z'n oren, is verkouden, vrij pipsjes, hangerig, en hoest al twee weken behoorlijk. Pittige tijden voor onze 14 maanden oude toppers. De arts zag hier geen reden tot ongerustheid.
Hier ook zo. Heeft nooit een fles laten staan, maar neemt hij een paar slok ...
Mijn zoontje heeft longontsteking. Wou ook zijn melk niet meer opdrinken, jammeren bij het eten, snot en heel veel hoesten. Hij had ook op een avond 39,9 koorts.