Zijn er nog meer kindjes waar er geen tekenen van tandjes zijn? Heel af en toe denken we dat het gaat gebeuren (zure luiers). Maar tot op heden nog niks. Ze is van 15 april dus de 9 maanden gepasseerd.
Sommige zijn wat later en sommige wat vroeger. Tussen de eerste symptomen en het effectief verschijnen van een tandje kan ook best wat tijd zitten. Maar ze komen heus wel! Het is niet abnormaal
Hier ook een meisje van 3 april zonder tandjes. Hopelijk komt er iets voor haar 1ste verjaardag.
Dus je bent niet de enige hoor
Hoe later het komt, zegt pake dan, hoe beter het gebit😀
Mijn oudste dochter kreeg pas haar eerste tandje met 16 maanden. En nu, bijna 2,5, heeft ze pas 4 kiesjes, 4 tanden boven en 3 onder. Terwijl ze al lang een volwaardig kinder gebit zou 'moeten' hebben. Ik had dus nog niks verwacht bij mijn jongste dochter, ook van april 2020, maar zij heeft sinds vorige maand 2 ondertandjes.
Heb bij de tandarts destijds geïnformeerd voor mijn oudste dochter. Hij zei: 'het komt wanneer het komt, er is nog nooit een kind volwassen geworden zonder tanden'. Dat houd ik maar in m'n achterhoofd
Het kan ineens snel gaan. Mijn zoontje is van 28maart (bijna 10maanden) en heeft al bijna 8 tandjes 😬 zodra de eerste tevoorschijn is komt de rest in vlot tempo
Het kan ineens snel gaan. Mijn zoontje is van 28maart (bijna 10maanden) en ...
Onze dochter heeft de eerste 2 gekregen met 8,5 maand maar nu ze al ruim 10 mnd is zien we nog geen opvolgers! Had het ook sneller achter elkaar verwacht.
Ons zoontje is van 10 april, ook nog geen tandjes. Cb vermoedde dat ze laag liggen en er daarom wat langer over doet. Heeft wel al erg lang alle tekenen van tandjes namelijk haha. Merk dat zijn poep wel wat dunner is geworden laatste dagen
Onze dochter van 12 april ook nog niks. Ik grap altijd dat ze straks meteen haar volwassen gebit gaat krijgen. Niet druk om maken. De natuur dwing je niet. Komt vanzelf!
Mijn zus kreeg geloof ik met 14 maanden pas haar eerste tandjes. Daar zit nul vast patroon in dus. Laatst een vriendin wiens dochtertje geboren werd met de eerste tandjes al door. Werkelijk alles hoor je dus ;) ze komen vanzelf!
Mijn zoontje is van 17 april en sinds hij 7,5 maanden is, komt het ene tandje na het andere. Het 6de tandje is reeds in zicht. Dus we hebben al een paar heftige weken achter de rug met veel slaaploze nachten. Nu lijkt het doorkomen van de tanden even af te nemen. Oef!