53 Reacties
3 jaar geleden
Ons meisje van 10 april overdrijft enorm... 8 tanden en 2 kiezen is de laatste telling 😶
3 jaar geleden
Hier ook een dametje zonder tanden hoor! (Is van 29 april).
Denk al maanden dat het eraan komt, je ziet ze ook zitten van het vooraanzicht maar doorzetten ho maar haha..
3 jaar geleden
Hier een van 23 april en nog helemaal tandloos.. je ziet ze allemaal zitten onder het tandvlees. Dus ik denk als het gaat beginnen ze hier wel in rap tempo komen.
Oudste zoon is met 9 maanden begonnen en binnen 4 dagen 2 tanden. Maand later ook weer 2 in korte tijd.. Ben benieuwd!
3 jaar geleden
Mijn zoon is van 29 april en heeft al 7 tanden (3 onder en 4 boven) 🙈 Toen hij 4 maanden oud was kwamen de eerste 2 tandjes door. Maar hij was er wel vrij vroeg bij volgens mij.
3 jaar geleden
Ik heb een vraagje, ik denk dat mijn zoontje aan het tanden is maar ik weet het niet zeker hij slaapt snachts heel erg slecht en word vaak huilend wakker dus ik denk tandjes alleen ik voel nog niks in zijn mondje,
Nu ik het dus niet zeker weet mag ik dan alsnog dentinox op zijn tandvlees smeren of kan dat echt niet mocht het niet het geval zijn dat hij tandjes krijgt???