30 Reacties

5 jaar geleden

Voor alles een eerste keer. Leg de lat niet te hoog voor jezelf. 😘 Succes vandaag!

5 jaar geleden

Good luck!! Je gaat rocken babe
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

5 jaar geleden

Joh, dat komt helemaal goed. De nieuwe ben je sowieso, maar dat geeft toch niet? Dat zal elke moeder hebben die voor het eerst haar kleintje dropt, lijkt me. De medewerkers zullen het gewend zijn denk ik maar zo!

5 jaar geleden

Oooh en good luck!

5 jaar geleden

Hier nog niet 1e werkdag maar 1e wen dag bij gastouder! Ik ken de gevoelens over die nieuwe zijn! Maar dat hoeft idd niet! Iedereen is "nieuw" geweest en dat maakt je geen slechtere mama dan de rest! 🥰 succes!! Lijkt me wel een dubbel extra gigantisch heerlijk gevoel (😂) hem zodadelijk weer te mogen ophalen

5 jaar geleden

Ahhhh good luck! Laat weten hoe het is gegaan! Je kan dit power mammie!

5 jaar geleden

Heel veel succes vandaag!! Ik ga binnenkort weer werken na het krijgen van mijn 3e, weet inmiddels dat het niet makkelijker wordt, die eerste dagen zijn stom. You can do this! 💪

5 jaar geleden

Nou wegbrengen ging goed maar daaaaarna... ik heb een half uur op een parkeerplaats staan huilen pffff... wat een emotie zeg!! Na een uuuuur ging het goed 🤣 Het ophalen was inderdaad zo fijn!!! Nu noh even lekker knuffelen

5 jaar geleden

Ahh ik heb vandaag ook mn eerste werkdag gehad. Gelukkig was mn vriend thuis, maar miste mn kleine meisje wel hoor. Maar het naar huis gaan en thuis komen is fijner dan ooit te voren. Halverwege de dag had ik wel even een momentje dat ik tranen kreeg😅 heb het in kunnen houden, begonnen op een nieuwe werkplek met een nieuwe functie.

5 jaar geleden

Reactie op Svh1409

Nou wegbrengen ging goed maar daaaaarna... ik heb een half uur op een parke ...
Herkenbaar! De eerste keer heb ik mijn dochter huilend weggebracht (ja, ik weet het. Sorry🙈), de tweede keer liep ik huilend terug naar de auto, de derde keer huilde ik pas toen ik thuis aankwam om te gaan werken.🤣 Maar het gaat steeds beter.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

5 jaar geleden

Mijn vriend gaat onze wegbrengen want ik begin eerder. Scheelt denk ik wel dat we onze dochter al uit logeren hebben gedaan. Dan gaat het afscheid nemen steeds makkelijker denk ik

5 jaar geleden

Omg moet al huilen als ik eraan denk. En nee ik ben absoluut geen sentimentele aansteller maar het moederschap heeft mij echt enorm veranderd. Ik begin over een maand en zie er zoo erg tegenop. Ik ervaar nu al de stress terwijl het nog lang niet zover is.. heb vanalles bedacht om niet te moeten gaan werken maargoed dat kan natuurlijk niet.

5 jaar geleden

Hier morgen mijn eerste werkdag en eerste (lange) dag op kdv.... zie er mega tegenop 😅🙈

5 jaar geleden

Reactie op Kimmutjuh89

Hier morgen mijn eerste werkdag en eerste (lange) dag op kdv.... zie er meg ...
Succes vandaag!

5 jaar geleden

Herkenbaar hoor! Ik ben nu een week aan het werk, maar ik vind het nog steeds erg lastig. Vooral omdat ik niet even mee naar binnen mag om te kijken hoe hij reageert op de nieuwe omgeving en hoe ze met hem omgaan op het kdv. Alleen even snel afgeven aan de deur in de Maxi-Cosi... :( Gaat het op elk kdv nu zo?

5 jaar geleden

Reactie op Berdiene

Herkenbaar hoor! Ik ben nu een week aan het werk, maar ik vind het nog stee ...
Ah wat vervelend is dat, zo jammer dat het niet mag. Onze dochter is vorige week bij de gastouder wezen wennen en we mochten wel gewoon naar binnen.

5 jaar geleden

Reactie op Berdiene

Herkenbaar hoor! Ik ben nu een week aan het werk, maar ik vind het nog stee ...
Oef dat klinkt inderdaad pijnlijk.. sterk dat je door zet!

5 jaar geleden

Zoveel moeder die hier moeite mee hebben!! Vervelend dat de maatschappij ons geen keuze laat.

5 jaar geleden

En hoe reageren de kindertjes op kdv? Wat is jullie ervaring?

5 jaar geleden

Reactie op Jann89

Zoveel moeder die hier moeite mee hebben!! Vervelend dat de maatschappij on ...
Vind ik ook idd !! Ik heb het geluk thuis te werken(gastouder)maar als ik zie hoe lastig ze op t moment gaat met slapen, denk ik, wat een geluk dat ze niet naar opvang hoeft. Zou er niet aan moeten denken 😕