8 Reacties

5 jaar geleden

Jaa wij gebruiken hem, nu een week komkommer gehad en zijn nu bezig tomaat(zonder pit/schil). Persoonlijk wil ik niet met fruit starten.

5 jaar geleden

Eerlijk ik heb dat thuis liggen wil een topper. Maar zo een vuil werkje ik heb nu zo een silicone sabelding dat vind ik zelf wel beter. Het zakje heb ik mee gewassen in de wasmashiene en ik krijg die vlekjes er niet uit

5 jaar geleden

Reactie op Phyllis

Eerlijk ik heb dat thuis liggen wil een topper. Maar zo een vuil werkje ik ...
Jaa wij hebben ook een siliconen fruitspeen ipv het zakje!

5 jaar geleden

Rauwe fruit en groenten zijn zwaarder verteerbaar dus ik ben begonnen met gestoomde hapjes. Maw, ook als het niet slecht zou zijn voor de tandjes zou ik er zelf niet voor kiezen. Goed trouwens dat je aangeeft op de hoogte te zijn, anders was het idd een hele discussietopic geworden wsl 😂

5 jaar geleden

Reactie op Aardbeitje20

Rauwe fruit en groenten zijn zwaarder verteerbaar dus ik ben begonnen met g ...
Uit het nuby zakje weet ik het niet, maar uit de siliconen fruitspeen komen alleen de sappen eruit als je de (bijv.) tomaat in redelijk grote stukjes snijd. Dus echt enkel om te wennen aan de smaak en niet als hapje!

5 jaar geleden

Wat is een sabbelzakje?

5 jaar geleden

Waarom niet een klein beetje gepureerde groenten/fruit geven? Dan wennen ze ook aan de smaak en vast de structuur van iets anders. Lepel gebruiken is goed voor de mond..

5 jaar geleden

Ik had het bij nr 1 voor banaan maar niet veel gebruikt.wij starten op 6maanden.