15 Reacties

3 jaar geleden

Hier elke avond zo hoor! Laatste fles tussen 19:00-20:00 en dan slaapt ze tot minimaal 09:15 en de laatste paar dagen zelfs tot 10:00. Lekker toch. 😄

3 jaar geleden

Wauw super jaloers!! Kon die van ons maar eens lekker blijven liggen 😂😂 Denk niet dat dat kwaad kan hoor!

3 jaar geleden

Geen probleem lijkt mij, ze zou anders wel komen als ze honger heeft. Goed dat je de fruit dan wat later doen zo doe ik het ook wel is, het is net hoelaat onze kleine meid de dag begint

3 jaar geleden

Reactie op Stresskiekje1992

Wauw super jaloers!! Kon die van ons maar eens lekker blijven liggen 😂😂 D ...
Ze is vaak ook tussen 06:00/07:00 wakker en haal haar er dan om 07:30 uit, maar ze blijft lekker in haar bedje liggen,huilt niet, dus vaak denk ik nou laat ik haar er maar gewoon uithalen, vindt het dan zielig ofzo waarom weet ik ook niet🤭

3 jaar geleden

Reactie op Marata3

Geen probleem lijkt mij, ze zou anders wel komen als ze honger heeft. Goed ...
Ik zit er ook aan te denken mocht dit weer gebeuren om dan ipv een fles pap te geven met stukjes fruit? Zou dit kunnen?

3 jaar geleden

Mijn zoontje heeft heel soms ook dagen dat hij tot 9 uur of half 10 sochtends slaapt hij word dan heel even 5 uur sochtends wakker maar een speentje is al voldoende en slaapt zo verder, het schema is dan wat verschoven bij ons en ik denk dat dat vervelender is voor mij dan voor hem , dus ik denk dat het geen kwaad kan misschien hebben ze de slaap af en toe hard nodig door alle ontwikkelingen die ze in hun hoofdje mee maken

3 jaar geleden

Reactie op Girl123

Ik zit er ook aan te denken mocht dit weer gebeuren om dan ipv een fles pap ...
Heb je het idee dat ze dan die dag meer trek heeft dan normaal? Je zou ook haar fruit wat kunnen verdikken met een tarwe krekker te verkruimelen door de fruithap, deze dan iets smeuïger maken als normaal.. dit doe ik nu ook een aantal dagen en ik merk dat dit ook erg voedzaam is. Zolang je kleine meid niet komt voor een fles en je het overdag verder dan ook niet merkt zou ik het haar ook niet geven, zo langzamerhand moeten die kleintjes toch over op vast voedsel

3 jaar geleden

Mijn dochter gaat elke avond tussen 18.00/19.00 naar bed en word tussen 08.00 en 09.00 wakker met soms uitschieters tot 10.00, ik geef haar als ze wakker is 150 water met 5 schepjes melk en dan tarwepap erbij, vervolgens 3 kwartier later ongeveer paar stukjes of hapjes fruit en na 2 uut krijgt ze der fles en gaat ze weer naar bed, slaapt dan 1,5 á 2 uur en daarna brood en stukjes of hapjes fruit, tussen 2 en 3 gaat ze der middagdutje in en slaapt meestal 1 á 1,5 uur daarna koekje of fruit en om 17.00 der groentehap en gaan we het avondritueel in, dus ik doe het fruit eigenlijk altijd lekker tussendoor

3 jaar geleden

Ik zie het probleem niet. Lekker een beetje uitslapen met zn allen voor een keer, wat is daar mis mee? Wij doen dat ook regelmatig. Ons zoontje van 9 maanden slaapt soms ook tot na 9 uur. Eerste fles geef ik dan bij wakker worden, fruit later in de ochtend of pas smiddags. Maakt toch niks uit? Uiteindelijk krijgt hij alles wat nodig is wel binnen, tijdstip waarop maakt wat mij betreft niet uit. Als iedereen maar blij is, en lekker uitgeslapen ;)

3 jaar geleden

Wanneer ze honger hebben melden ze zich echt wel, heb dagen dan krijgt hij de fles pas 9 uur. Hij vind het knuffelen veel te fijn

3 jaar geleden

Wij vinden het moeilijk. Zoals vandaag lag onze zoon tegen 8 uur nog steeds te slapen en twijfelden we, maar dan schuift alles zo hard op dat het 1-2 uur ‘s nachts is eer hij de laatste voeding krijgt.

3 jaar geleden

Reactie op Lotski

Wij vinden het moeilijk. Zoals vandaag lag onze zoon tegen 8 uur nog steeds ...
Vandaag was ze ook rond 09:30 wakker wat ik heb gedaan is haar laten liggen tot max. 10uur ze lag rustig in haar bedje en daarna heb ik haar eruit gehaald en ik hou de rest van de dag aan het ritme wat ze gewoon heeft, het ochtendutje vervalt dan, ze heeft dan alleen een middagdut ik doe het bewust op deze manier anders moet ik ook alles opschuiven en dan komen we niet meer uit, en dit gaat goed.

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Girl123

Ik zit er ook aan te denken mocht dit weer gebeuren om dan ipv een fles pap ...
Dat geef ik ook altijd als ontbijt. Pap met fruit er door heen.

3 jaar geleden

Reactie op Rosa500

Dat geef ik ook altijd als ontbijt. Pap met fruit er door heen.
Ik heb haar nog nooit pap gegeven, in de ochtend krijgt ze altijd een fles melk van 150 +5. Ik wil dit ook gaan proberen, maar dit is ook handig als ze een keer later wakker wordt dan krijgt ze en pap en haar fruit in 1x binnen.