Hallo allemaal,
Laatst heeft mijn dochter tot 09:30 geslapen en ze bleef nog heerlijk rustig liggen in bed tot 10:00 daarna heb ik haar uit bed gehaald. Kan dit kwaad als ze dit af en toe doet. De laatste fles kreeg ze om 19:00. Normaal wordt ze rond 07:00/07:30 wakker maar soms ligt ze nog zo lekker te slapen en wij vinden het dan ook lekker om nog te blijven liggen, maar ik krijg dan echt een schuldgevoel dat ik haar iets tekort doe wat betreft voeding. Ik heb die dag ook de ochtendut laten vervallen en ze heeft alleen een middagdut gedaan. Vondt het alleen wel lastig met haar fruithapje die ik normaal gesproken in de ochtend geef, die had ik toen na haar middagdutje gegeven. Wie heeft dit ook en hoe pak je het dan aan als je zo een dag hebt, of maak je je kind toch gewoon wakker ondanks dat het nog lekker ligt te slapen ( ik heb dit heel af en toe dat ze zolang slaapt). En zodra ze haar flesje ziet dan is het wel brullen maar dat heeft ze ook als ze haar flesje om 07:30 of 08:00 krijgt. Ze is nu 9 maanden.