34 Reacties

4 jaar geleden

Mijn zoontje is ook bijna 9 weken. Wij geven 2 schepjes omneo en 3 schepjes gewone Nutrilon. Dit werkt bij ons prima voor zijn krampjes. Omdat de omneo zo licht verteerbaar is kwam hij vaak voor een voeding. Door ze te mixen komt hij weer gewoon om de 4/5 uur. Als dit pak omneo op is gaan wij denk ik helemaal over op Nutrilon standaard.

4 jaar geleden

Reactie op elinepham

Mijn zoontje is ook bijna 9 weken. Wij geven 2 schepjes omneo en 3 schepjes ...
Fijn om te lezen! Dan gaan wij dat ook doen.

4 jaar geleden

Reactie op MamavanLio

Fijn om te lezen! Dan gaan wij dat ook doen.
Succes!

4 jaar geleden

Ik had Nutricia gebeld en zij gaven aan dat je wel kunt mixen. Ik geef nu 120ml met 3 omneo en 1 standaard, ook voor de moeizame ontlasting. Ben pas een week begonnen, dus merk nog niet echt verschil.

4 jaar geleden

Reactie op Aquarius

Ik had Nutricia gebeld en zij gaven aan dat je wel kunt mixen. Ik geef nu 1 ...
Oke! Ben heel erg benieuwd

4 jaar geleden

Wij mixen sinds een paar dagen ook de omneo met de nutrilon standaard. Bij ons dronk ons kindje juist een stuk slechter met alleen de omneo omdat deze dikker is en moeilijk door het speentje kwam

4 jaar geleden

Bij ons het aangeraden om het rustig af te bouwen omdat je niet weet hoe de darmen van je kindje gaat reageren op weer gewone voeding. Mijn zoontje is nu 4 weken oud en krijgt 4 keer per dag 120 cc en een fles 150 cc om 23.00. De afbouwing begon dus met 1 schep gewone nutrilon en 3 scheppen omneo. Dit 4 dagen geprobeerd om te kijken hoe hij reageerde. Daarna overgestapt naar 2 om 2 en nu zitten we op 3 scheppen gewone nutrilon en 1schep omneo. Dit gaat erg goed en hij reageert er goed op!

4 jaar geleden

Wat fijn om dit te lezen! Ik vroeg me al af waarom onze dochter wel gewoon elke 3 uur blijft komen, ondanks dat ze inmiddels wat meer krijgt en andere kindjes er wat langer tussen laten. Ik wist niet dat ze van omneo sneller honger konden krijgen...

4 jaar geleden

Reactie op Jolien1995

Bij ons het aangeraden om het rustig af te bouwen omdat je niet weet hoe de ...
Fijn dat het goed gaat! Hoop hier ook

4 jaar geleden

Rosan heeft nog wel wat krampjes, maar echt stukken minder dan eerst. Zou ik omwille van haar verzadiging ook al 1 schepje per voeding kunnen vervangen, of is dit te snel?

4 jaar geleden

Rosan heeft nog wel wat krampjes, maar echt stukken minder dan eerst. Zou i ...
Ik zou wachten tot ze de "piek" van de krampjes heeft bereikt. Hoe oud is ze?

4 jaar geleden

Reactie op MamavanLio

Ik zou wachten tot ze de "piek" van de krampjes heeft bereikt. Hoe oud is z ...
Ze is vrijdag 6 weken en ik ben bevallen met 41 weken, dus qua ontwikkeling is ze bijna 7 weken. Ik heb het idee dat de piek al is geweest, doordat ze de eerste tijd steeds veel huilde van kramp, toen ongeveer een week lang het echt uitkrijste savonds en steeds geen adem kreeg enzo van de pijn, en daarna nam dat af en gaat het nu eigenlijk wel goed, veel beter dan dat het überhaupt is geweest

4 jaar geleden

Ze is vrijdag 6 weken en ik ben bevallen met 41 weken, dus qua ontwikkeling ...
Gelukkig is de piek al geweest. Wij hebben dus gewacht totdat de krampjes helemaal weg waren. En ik ben blij dat ik dat heb gedaan, hij lijkt er goed op te reageren tot nu toe! Geen krampjes, wel gulziger drinken omdat die nutrilon standaard wat dunner is.

4 jaar geleden

Ze is vrijdag 6 weken en ik ben bevallen met 41 weken, dus qua ontwikkeling ...
Met darmkrampjes moet je niet de uitgerekende datum aanhouden, maar de geboortedatum omdat ze dan met voeding begonnen zijn en de darmpjes hieraan begonnen te wennen.

4 jaar geleden

Reactie op elinepham

Mijn zoontje is ook bijna 9 weken. Wij geven 2 schepjes omneo en 3 schepjes ...
Kan je zomaar overstappen van omneo naar standaard Nutrilon? Ik gebruik voor de nachten de omneo, zodat hij langer zou slapen.. Ik vind dat hij nog te snel komt 's nachts. Kan ik dan overstappen op standaard, of toch eerst mixen met omneo en dan rustig de omneo afbouwen?

4 jaar geleden

Reactie op Ceyda

Kan je zomaar overstappen van omneo naar standaard Nutrilon? Ik gebruik voo ...
Ik zou eerst een beetje mixen en dan helemaal overstappen op Nutrilon standaard. Wij gaven onze zoon 2 schepjes omneo per voeding en zijn nu over op 1 schepje omneo. Dit pak omneo is bijna leeg en dan gaan we proberen om helemaal over te stappen op Nutrilon standaard.

4 jaar geleden

Reactie op Ceyda

Kan je zomaar overstappen van omneo naar standaard Nutrilon? Ik gebruik voo ...
Omneo is juist lichter verteerbaar, dus dan slaapt hij toch juist minder lang?

4 jaar geleden

Omneo is juist lichter verteerbaar, dus dan slaapt hij toch juist minder la ...
Klopt, maar ik wil juist dat hij langer slaapt

4 jaar geleden

Reactie op elinepham

Ik zou eerst een beetje mixen en dan helemaal overstappen op Nutrilon stand ...
Hoeveel omneo en hoeveel normaal moet ik dan doen?

4 jaar geleden

Reactie op Ceyda

Klopt, maar ik wil juist dat hij langer slaapt
Wat gebruik je nu overdag?