11 Reacties

3 jaar geleden

Wij herkennen dat probleem wel, met een Nuna mixx carviar wagen. Andere wagens lijken zo comfortabel te zitten en die van ons niet. We kunnen er ook niet achter komen of we dingen anders moeten instellen

3 jaar geleden

Hier ook! Vraag me af of het aan de wagen ligt, of aan ons kind... Denk dat ik binnenkort maar eens een afspraak maak bij Babypark of Prenatal om andere wagens te proberen.

3 jaar geleden

Ons meisje zit in de bugaboo Cameleon goed recht, maar we hebben voor de vakantie een Babyzen yoyo geleend en daar zit ze ook uitgezakt in. De bugaboo kan je rechtop instellen en de babyzen op z’n rechts is nog steeds redelijk half liggend. Als we de bandjes losser maken dan kan ze wel rechtop zitten maar dan zit ze niet heel veilig meer. Dus dat doen we liever niet. Het zoontje van wie we de babyzen hebben geleend zit ook uitgezakt in deze wagen dus het zal wel aan de wagen liggen en het feit dat je het niet rechter kan instellen.

3 jaar geleden

Wij hebben een uppababy vista, maar dit probleem herken ik niet. Denk dat het toch aan de wagen ligt of aan je de gordels versteld?

3 jaar geleden

Misschien dan toch maar eens advies vragen bij de babypark aangezien ik hoor dat meerdere wagens dit probleem hebben. Het is vooral dat ik andere kindjes altijd zo lekker goed rechtop zie zitten !

3 jaar geleden

Wij hebben precies het zelfde probleem, alleen hebben wij een Maxi Cosi Adorra. Terwijl ze inderdaad prima kan zitten...

3 jaar geleden

Wij hadden precies hetzelfde probleem met de mutsy evo, zijn nu overgestapt op de mutsy nexo buggy en daar zit ze een stuk beter in.

3 jaar geleden

Dat is normaal kinderen, ze hebben net als wij een voorkeurshouding,nika om je druk om te maken

3 jaar geleden

In de bugaboo fox zit mijn dochter van 1 heerlijk. Het zitje heeft een duidelijke zithouding en kan helemaal rechtop. Als buggy hebben we de mutsy nexo maar daarin jankt ze al na 10 minuten. Geen stevige zit waardoor ze onderuit zakt en de rugleuning kan niet goed recht. Zoek zelf een andere buggy.. maar naar de zitvorm kijken en je vindt vast wel een geschikter model!

3 jaar geleden

Wij hadden deze probleem ook. Wij hebben gisteren een compacte buggy gehaald van topmark jay 2 en wij zijn er zo blij mee

3 jaar geleden

Wij hebben een Joolz Geo Lobster Red kinderwagen en daar zijn we erg tevreden over. De ligbak was fijn, maar het buggyzitje is ook super en onze kleine zit daar niet onderuit gezakt in. Soms lopen we meer dan een uur met hem, maar hij word niet onrustig en ziet er comfortabel uit. Ook hebben we bij oma een buggy staan, een Joie Litetrax. Die zijn ook erg comfortabel en ook vanaf de geboorte te gebruiken door de ligstand. Inklapbaar, maar niet heel klein/licht. Wel enorm stevig en heeft luchtbandjes waardoor elk terrein fijn is :)