4 Reacties
3 jaar geleden
Ik kom van a cup en ging in mijn 2de zwangerschap naar E en dan met de melkstroom naar F. Ondanks dat ik nog borstvoeding geef hangen ze ook. Ik heb nu 1 C en 1D borst. Geef nog steeds borstvoeding. Ondertussen bijna 3jaar aan een stuk. Nadat ik stop met borstvoeding geef ik mijn lichaam een jaar de tijd om te herstellen. Als het dan niet goed eruit ziet overweeg ik ook een operatie aan de borsten.
3 jaar geleden
Ik heb altijd wel grote borsten gehad, maar ik vind het verschrikkelijk hoe ze zijn gaan hangen na mijn eerste zwangerschap. Nu zwanger van de 2e (en laatste) en als ik weer ontzwangerd ben wil ik ze gaan laten liften.
3 jaar geleden
Ik heb altijd kleine stevige borsten gehad. Tijdens de borstvoeding werden ze best wat groter. Nu ik geen melk meer heb zijn ze nog kleiner als voirheen en zihn ze slap en hangen 馃槪
3 jaar geleden
Zo herkenbaar. Na mijn eerste zwangerschap 'herstelde' mijn borsten redelijk. Maar nu hangen ze idd en voelen ook heel licht. Ik heb altijd geroepen tegen manlief dat zodra we er zeker van zijn geen kinderen meer te willen, ik een borstcorrectie zou willen.
Geef het nog wat tijd. Ook omdat je aan het afvallen bent is je lichaam nog niet terug in balans.