Ik was als tiener altijd mager met een B cup. Door het verkeerd afbouwen van medicatie en bijkomen in gewicht kreeg ik serieuze borsten, een D cup. Bij mijn eerste zwangerschap veranderde het in een H cup, althans bij mijn rechterborst. Mijn linkerborst is nog groter.
Ik heb geprobeerd borstvoeding te geven, maar dat voelde niet goed. Ik heb wel enorme hangborsten gekregen, waarschijnlijk ook door de grootte.
Ik ben nu voor de tweede keer (en laatste keer) zwanger en ik ben al een beetje afgevallen (10 kilo) voor dat ik terug zwanger werd maar mijn borsten blijven een probleemzone. Ik vind het zelfs g锚nant om ze te laten zien aan mijn vriend, hoewel hij het wel accepteert.
Ik wil na mijn bevalling zo lang mogelijk borstvoeding geven, ik heb nu een andere relatie en er is veel veranderd voor mij waardoor ik het nu wel wil proberen vol te houden. Ik blijf aan mijn gewicht werken en ik hoop ergens dat mijn borsten terug wat kleiner gaan worden en ook een beetje meer gelijk gaan worden qua grootte. Tegen hangborsten kan je weinig doen, maar ze zijn gewoon zo groot .. 馃槱
Ik ben ook een borstverkleining aan het overwegen als de volume niet gaat veranderen wanneer ik terug op mijn streefgewicht zit.
Herkent iemand zich in mijn verhaal?