6 Reacties

2 jaar geleden

Als jullie naar haar toe gaan, is ze dan wakker of slaapt ze? Mijn dochtertje had dit ook vaak en telkens bleek het om een oorontsteking te gaan. Als ze nu tandjes krijgt of verkouden is doet ze dit ook.

2 jaar geleden

Wat vervelend... ons zoontje heeft dit overdag (gelukkig🤭). We kunnen hem troosten en als we beneden zijn begint hij weer. Uiteindelijk slaapt hij dan niet meer. Wel een soort van herkenning dus

2 jaar geleden

Reactie op Louanne123

Als jullie naar haar toe gaan, is ze dan wakker of slaapt ze? Mijn dochter ...
Ze blijft wel liggen, maar is wel wakker (althans ogen open en reageert wel op mij als ik haar aai). Dat is een goeie, ik dacht wel al een tijdje dat ze de laatste kiezen kreeg, aangezien ze overdag ook erg aanhankelijk/hangerig is, ook meer kwijlt en rode wangetjes heeft. Maar overdag met slapen is er niets aan de hand. Hoe merkte jij dat t de tandjes waren en/of oorontsteking?

2 jaar geleden

Reactie op Marissa123

Ze blijft wel liggen, maar is wel wakker (althans ogen open en reageert wel ...
De oorontstekingen waren erg moeilijk te herkennen. Ze had geen koorts, soms een snotneus of hoest. Maar ze was echt onhandelbaar en sliep erg slecht. Telkens toen ik naar huisarts ging om dat ik dacht zo kan dit niet meer bleek het een oorontsteking te zijn. Tandjes: veel kwijlen, diarree, en uitslag aan haar poep. En proberen te kijken in haar mondje, maar dit is soms een erg moeilijke opdracht hier.

2 jaar geleden

Jaaaa herkenbaar!!! En overdag nu al twee dagen met geen mogelijkheid willen slapen! 😱 Zou t dan toch een slaapregressie/sprongetje ofzo zijn?

2 jaar geleden

Reactie op Paige

Jaaaa herkenbaar!!! En overdag nu al twee dagen met geen mogelijkheid wille ...
Dat denken wij hier ook, een sprongetje... vooral 's avonds bij het naar bed gaan wil hij echt niet slapen.. veel huilen en roepen om ons. Vaak nog even lezen en dan met een fles warm water op bed valt hij uiteindelijk wel in slaap. Al slaapt hij dan een uur later dan normaal en is het ritme overdag ook wat zoek.