11 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb het juist andersom. Ze wil echt geen melk, maar wel een boterham. Ik denk dat kinderen zelf wel aangeven wat ze nodig hebben. Misschien heeft ze die melk noh hard nodig. Of heeft ze dorst na een nacht slapen?

3 jaar geleden

Granenpapje maken van de melk? Staat gelijk aan een boterham + melk dus dan heb je alles in een keer

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Annepan

Granenpapje maken van de melk? Staat gelijk aan een boterham + melk dus dan ...
Hoi, wat bedoel je met granen papje? Wat zit hier in?

3 jaar geleden

Reactie op Annepan

Granenpapje maken van de melk? Staat gelijk aan een boterham + melk dus dan ...
Daar heb ik inderdaad ook aan zitten denken om dat eens te gaan proberen. Heb je tips voor welke ik het beste kan gebruiken? Wat ik wel lastig vind van pap is dat je natuurlijk op een gegeven moment wel weer moet gaan overstappen naar iets anders, vandaar mijn keuze voor boterham. Maargoed als boterham niet werkt zal ik dat wel moeten proberen, want ze moet toch iets op een gegeven moment

3 jaar geleden

Reactie op Essssther

Hoi, wat bedoel je met granen papje? Wat zit hier in?
Flesje maken zoals altijd en dan in een kommetje doen met 20-25g van dit soort graantjes. Na 5-10 minuten heb je dan echt een granenpap. Wij zijn hiermee begonnen vanwege nog altijd erge reflux, gaat heel goed binnen. Ik wissel de onderstaande en de 'fijne granen' (6+ maanden) af.

3 jaar geleden

Reactie op Nicoleloua

Daar heb ik inderdaad ook aan zitten denken om dat eens te gaan proberen. H ...
Als ze op een ander moment een boterham prima eet zou ik mij niet druk maken over in de toekomst moeten overstappen. 'Granenpap' is van alle leeftijden dus op zich... En wanneer ze een leeftijd heeft waarop ze begrijpt als je zegt dat ze echt een boterhammetje moet eten of dat er anders geen ontbijt in haar buikje krijgt kan je nog overstappen. Als ze het tegen dan nog niet zelf gedaan heeft ☺️

3 jaar geleden

Reactie op Aardbeitje20

Flesje maken zoals altijd en dan in een kommetje doen met 20-25g van dit so ...
Ik geef ook deze pap in de ochtend. Vindt hij heerlijk. Moet zeggen dat hij sowieso een goede eter is. Heeft 2 dagen drama gemaakt met avond eten en toen bleek dat zijn tandjes door kwamen 😅

3 jaar geleden

Reactie op anne34

Ik geef ook deze pap in de ochtend. Vindt hij heerlijk. Moet zeggen dat hij ...
Oh dit hebben wij nu ook weer! Fles in de ochtend wordt inderdaad minder dus het is meer pap. Straks ga ik wel over naar brood.

3 jaar geleden

En ik ben ook geen ontbijter 🤭

3 jaar geleden

Reactie op Aardbeitje20

Als ze op een ander moment een boterham prima eet zou ik mij niet druk make ...
Dat klopt inderdaad, ze heeft in de middag geen probleem met boterham dan eet ze er makkelijk anderhalf en soms 2 op. Ik kijk morgen en vrijdag nog even aan en anders ga ik in het weekend eens pap proberen

3 jaar geleden

Reactie op Nicoleloua

Daar heb ik inderdaad ook aan zitten denken om dat eens te gaan proberen. H ...
Je kan toch overstappen op havermoutpap 😊 eet ik ook als ontbijt en mag mijn zoontje straks ook. Hij vindt brood nog niks ook