30 Reacties
6 jaar geleden
Ik lees mee, best lastig want ze hebben er niet echt leuke ronpertjes of iets voor...
6 jaar geleden
Ze hebben (Nu nog) verzilverde babylijstjes bij de lucardi online in sale (8eu). Ik doe dat met een gedichtje die verklapt dat er wat aankomt dat in dat lijstje kan...
6 jaar geleden
Hier de link
https://www.lucardi.nl/nl-nl/product/44941/verzilverd-fotolijstje?gclid=Cj0KCQjwiILsBRCGARIsAHKQWLNnp5SwiaV76q9ZfY1pKks-ZnQQ3O8AequsC-SLY9w2L_da89SPdO8aAiIpEALw_wcB
Mocht je dit doen wel ff uitpakken eerst en de "verkoopfoto" eruit halen, Is een echo van een wildvreemde :/
6 jaar geleden
Hier de link
https://www.lucardi.nl/nl-nl/product/44941/verzilverd-fotolijs ...
Dat is inderdaad wel erg leuk!
6 jaar geleden
Ik heb dit versje gemaakt, met april ipv oktober, en dat met een nijntje plaatje in een fotolijstje gedaan. Daarbij heb ik een afbeelding van de echo als foto laten printen en doe dit in een enveloppe erbij.. als weekend gaan wij het vertellen 😊

6 jaar geleden
Hier hebben we de vorige keer cadeautjes gegeven die bij d persoon paste, zo kreeg mijn moeder het glas.liefste oma die ik ooit aan mijn oma gaf. Toen ze overleed heb ik dat glas bewaard om ooit aan mijn moeder te geven. Mijn vader kreeg een houten klustafel vol kindergereedschap. Helaas werd dat een miskraam
Nu gaan we ze donderdag na de termijnecho savonds hier laten eten en na het eten volgt koffie met cake. We maken hier een roze en blauwe marmercake van met een normale buitenkant dus bij het aansnijden zien ze nog niks. Ook schrijven onder de kopjes opa, oma etc. Dus we drinken eerst iets en als.ze dan de onderkant zien dan is het tijd de cake aan te snijden.
6 jaar geleden
Wij hebben baby sokjes als cadeautje gegeven. De reacties waren zo leuk. Ze hadden het ook niet verwacht en vroegen daarom voorzichtig heel blij ZWANGER?!
6 jaar geleden
Wij hebben een foto van ons tweetjes gemaakt. Onderaan de foto stond dan jullie worden overgroot opa en oma.
Voor het lijstje een kaartje gemaakt met:
Foto: €0.49
Fotolijst : €1.99
De blik op jullie gezicht wanneer jullie horen dat we met zijn drieën op de foto staan : onbetaalbaar!
Voor sommigen even een doordenkertje, maar wanneer ze het door hebben, zijn het wel super leuke reacties.
Idee komt van pinterest :)