4 Reacties
2 jaar geleden
Onze zoon liep ook altijd op zijn tenen. Via via zijn er erachter gekomen dat hij een geboortereflex nog in zijn systeem had waardoor het dus niet comfortabel was om normaal te lopen. Ik zou even een goede chiropracter zoeken (gericht op kleintjes) en vragen naar reflex intergratie therapie! Als datsoort geboortereflexen het systeem niet goed uit gaan heeft het lichaam en de hersenen ook minder energie om nieuwe dingen te leren, lang en diep verhaal maar het kan uiteindelijk leiden tot leerachterstand, ADHD en nog veel meer vervelende dingen.
Ik weet natuurlijk niet zeker of dat het geval bij jullie is! Maar ik had het graag eerder willen horen zodat we er eerder wat aan hadden kunnen doen
2 jaar geleden
Ons zoontje doet dit ook geregeld.. ene periode meer dan andere periode.. ik geef ook vaak aan dat gewoon op zijn voetjes moet lopen en dat doet hij dan ook..
Mijn moeder zei dat ik het vroeger ook heel veel deed.. zij had ooit eens gelezen dat het ook een teken kan zijn dat je kindje meer wil dan het eigenlijks kan 🙈 en dat is idd ook wel heel typisch voor mijn zoontje want die denkt soms ook dat hij al alles van een volwassene kan 🤭 ik merk ook vaak dat hij het inderdaad doet wanneer hij weer allemaal nieuwe dingen leert..