6 Reacties

2 jaar geleden

Wij zijn dit jaar in augustus naar Ibiza geweest. Dochter was toen 16 maanden en sliep nog twee keer overdag. We hadden een ruime kamer maar met 1 slaapkamer. Dochter sliep naast ons in een campingbedje. Wij hadden een babyfoon met camera (of schaf de app Babyfoon 3G aan) zodat als de kleine sliep wij nog een drankje aan de bar konden doen of bij het zwembad een boek konden lezen. Als er dan wat was waren we binnen 45 seconden bij het appartement. Dit kan natuurlijk niet als je op een mega groot resort zit, maar in deze situatie was het ideaal. Wij dachten voorafgaand: ‘we laten het ritme lekker los’ maar kwamen daar op dag twee van terug. Onze dame gaat niet lekker op weinig slaap en laat op bed.

2 jaar geleden

Reactie op Tess_90

Wij zijn dit jaar in augustus naar Ibiza geweest. Dochter was toen 16 maand ...
Leuk. Heb ook nog gekeken naar Ibiza. Is wel een optie voor ons. In welk hotel zaten jullie?

2 jaar geleden

Als de optie er is zou ik kiezen voor een appartement, dan kun je nog wat (binnen) doen, boek lezen eten etc als de kleine ligt te slapen. Wij zijn vorig jaar ook naar een hotel geweest, gewoon 1 kamer, dat ging ook wel goed omdat we buiten op het terras en aan t zwembad konden zitten met de babyfoon. (Kan wel een uitdaging zijn om voldoende bereik te hebben, of als je via de wifi camera doet voldoende internet. ) Maar als die optie er niet is dan is een appartement wel fijner denk ik. Bij ons viel het qua ritme wel mee, denk dat het veel uitmaakt hoe je er zelf mee omgaat, als je vasthoudt aan je normale tijden zal je dochter dat ook doen...

2 jaar geleden

Reactie op Essie1234

Als de optie er is zou ik kiezen voor een appartement, dan kun je nog wat ( ...
Ja 1 kamer zie ik niet echt zitten. Ik wil zoiezo een hotelkamer met een aparte slaapkamer, anders voel ik me niet vrij denk ik.

2 jaar geleden

Reactie op Tess_90

Wij zijn dit jaar in augustus naar Ibiza geweest. Dochter was toen 16 maand ...
Benieuwd welk hotel je zit. Ben wel geïnteresseerd in Ibiza!😍

2 jaar geleden

Reactie op LoveZoetje

Benieuwd welk hotel je zit. Ben wel geïnteresseerd in Ibiza!😍
Sorry, late reactie! Wij zaten hier: https://www.tui.nl/club-portinatx-50940810/?gclid=Cj0KCQiArt6PBhCoARIsAMF5wagNIFhYjgxHsG_r_KXWD15kffX3CaEf8zZ2PFt_RojHLyzeIwA-qRoaAkKcEALw_wcB&gclsrc=aw.ds