Voor ons zoontje die straks twee wordt wilden we een pop kopen. Over 1,5 maand wordt zijn broertje geboren, dus dan heeft hij zijn 'eigen baby' om te verzorgen.
Maar alles wat ik tegenkom is roze! En best duur! Als hij er uiteindelijk toch niks mee heeft, is het ook sonde als die pop 50 euro heeft gekost.
Alle tips zijn welkom!
Little dutch heeft stoffen poppen, bijvoorbeeld babypop Jim. Compleet met reiswieg, dekentje en flesje + kleertjes die aan/uit kunnen, allen in een blauwe kleurstelling. Is dat wat?
Wij hebben onderstaande poppen van Miniland en Olli Ella. Met zijn lappenpop van Olli Ella loopt hij heeeel vaak rond. Ze moet mee in de auto en gaat soms ook mee naar de crèche. Beide popjes verzorgt hij ook (pamper aandoen, eten geven,…). Olli Ella is wat duurder, maar anderzijds ben ik wel voorstander van duurzaamheid en betaal ik daar graag iets meer voor. Als hij er echt niet mee speelt, kan je ze tweedehands zeker kwijt. De interesse kan ook pas later komen (was hier het geval).
De poppen van Miniland vind ik super omdat ze erg divers zijn. Onze zoon heeft bv. een Latijns-Amerikaanse meisjespop, maar je hebt ook poppen met het syndroom van Down.
Gewoon een roze pop kopen, waarom zou dat niet voor een jongen kunnen? Wat zijn we allemaal toch al vroeg de stereotypen aan het invullen... (ik ook hoor)
Gewoon een roze pop kopen, waarom zou dat niet voor een jongen kunnen? Wat ...
Hangt er misschien ook vanaf of je een jongetje of meisje krijgt. Ik krijg een jongetje dus vind t leuk voor me zoontje ook een baby jongetjespop te kopen😜
Onze dochter kreeg een popje van de Hema, met een groen wit gestreept pakje aan. Wel een roze biesje, uit mijn hoofd, maar volgens mij zou het prima kunnen. En voor een klein prijsje.. Geen idee of hij er nog is bij de Hema.