14 Reacties

3 jaar geleden

Heya! Boekjes heb ik gewoon in de kast (behalve de stoffen) en ik heb nu dit besteld voor de speeltjes :) verder wil ik wel echt nog een speelhoekje maken

3 jaar geleden

Speelhoekje inspo (insta:gewooneenmama)

3 jaar geleden

Reactie op LadySophie

Heya! Boekjes heb ik gewoon in de kast (behalve de stoffen) en ik heb nu d ...
Leuk waar heb je die besteld?

3 jaar geleden

Reactie op Mama van L

Leuk waar heb je die besteld?
Deze is van Rivièra Maison. Heb ik bij hun op de site besteld :)

3 jaar geleden

Op de mat liggen steeds 3-5 dingen klaar om te pakken. De rest in een bak en we wisselen dat wat op de mat ligt om

3 jaar geleden

Ik denk dat ik van die Trofasr bakken van Ikea ga kopen. Nu ligt alles op een hoop in een rieten mand en dat is het roch niet. :P

3 jaar geleden

Reactie op Lotski

Ik denk dat ik van die Trofasr bakken van Ikea ga kopen. Nu ligt alles op e ...
Trofast*

3 jaar geleden

Reactie op LadySophie

Speelhoekje inspo (insta:gewooneenmama)
Is dat een opvouwbare en wasbare mat? Van waar komt die?

3 jaar geleden

Ik heb de bakken en kast van Trofast en ben daar heel blij mee. Baby gaat zelf naar de bakken en trekt ze eruit en haalt eruit waarmee hij wil spelen.

3 jaar geleden

Reactie op Baby Versteynen

Is dat een opvouwbare en wasbare mat? Van waar komt die?
Ik heb ze gevonden via amazon

3 jaar geleden

Wij hebben 2 manden. Staat decoratief en is praktisch. Een open mand voor groter spullen en een dichte mand voor de kleine spulletjes.

3 jaar geleden

Ik heb zojuist deze besteld

3 jaar geleden

Wij hebben deze toen besteld voor onze dochter. Ben er zo blij mee, eind van de dag alles erin, bovenkant dicht en zie niks meer van al het speelgoed haha

3 jaar geleden

Wij gebruiken nog de boxzak die aan de box zelf hangt. Ook al gebruikt hij de box steeds minder, de zak is nog wel erg handig want er past enorm veel in! En verder gebruiken we in de woonkamer en zijn slaapkamer Ikea Kallax kasten met vrolijk gekleurde manden :)