Hallo papa鈥檚 en mama鈥檚!
Wederom heb ik weer een vraag mbt slaaptips, maar nu is het weer een andere fase 馃槀
Onze zoon is 1,5 en nu zo鈥檔 1 maand definitief over op 1 slaapje. Alleen het is dus zo dat hij standaard na 1,5 uur wakker wordt gaat krijsen in zijn bedje. Geprobeerd om hem weer neer te leggen, muziekjes aan en weg te lopen. (Naast hem zitten heeft geen zin, raakt hij bijna nog meer van in paniek en wilt ie het liefst om mijn nek hangen.)
Dus op een moment had ik hem uit bed gehaald en bij mij in bed genomen, viel hij bijna direct in slaap en sliep hij nog 1,5 tot 2 uur in mijn armen. Dit is nu al zo鈥檔 twee weken het standaard riedeltje geworden.. opzich niet erg, maar wij willen natuurlijk wel liever dat hij ook zo lang in zijn eigen bedje slaapt.
De nachten gaan gelukkig nog steeds top en slaapt hij in zijn eigen bedje zonder veel gedoe.
En aangezien hij binnenkort 1 dag bij oma verblijft en 1 dag naar de opvang gaat wil ik toch graag dat hij helemaal zelf in zijn eigen bedje ook 2-2,5 uur slaapt in de middag. Want anders blijft het bij 1,5 uur en dat is wel erg kort.. 馃槪
Dus iemand tips voor ons? 馃槆