14 Reacties

2 jaar geleden

Veel sterkte de komende tijd!

2 jaar geleden

Vind het een verdrietig verhaal 🥲 .. probeer juist met de feestdagen te genieten van de mensen die je lief hebt en die jou lief hebben !! en natuurlijk samen met je dochtertje mooie herinneringen te maken ❤ want dat kun je niet over doen , en is zo belangrijk!! Sterkte ⚘

2 jaar geleden

Wat een heftige tijd heb je achter de rug en zit je ook nog steeds in! Veel sterkte! Ik herken mezelf helaas ook deels in jouw verhaal. Nog voordat onze zoon 1 werd besloten we om te gaan scheiden. Inmiddels is alles geregeld met echtscheidingsconvenant etc maar de communicatie verloopt stroef. Ik hoop hier ook op betere/rustigere tijden, maar geniet vooral van mijn lieve zoontje en lieve vrienden en familie om mij heen. Nogmaals sterkte en wees vooral trots op jezelf!

2 jaar geleden

Heel veel sterkte. Probeer er met de kleine toch een mooie tijd van te maken en lekker te genieten!!

2 jaar geleden

Reactie op Angela-24

Wat een heftige tijd heb je achter de rug en zit je ook nog steeds in! Veel ...
Oooh pff jeetje.... hoelang zijn jullie nu uit elkaar?

2 jaar geleden

Reactie op MamavanNova

Oooh pff jeetje.... hoelang zijn jullie nu uit elkaar?
In maart dit jaar de knoop doorgehakt en in augustus is de scheiding uitgesproken. Dus best snel geregeld. Ik ben ook met veel dingen akkoord gegaan om te voorkomen dat meneer naar de advocaat zou stappen (zelf een kind van gescheiden ouders en dat was een vechtscheiding. Ik wilde dit koste wat kost voorkomen).

2 jaar geleden

Reactie op Angela-24

In maart dit jaar de knoop doorgehakt en in augustus is de scheiding uitges ...
Heb je toevallig insta? Dat we privé even kunnen kletsen

2 jaar geleden

Reactie op MamavanNova

Heb je toevallig insta? Dat we privé even kunnen kletsen
Ja dat heb ik. Het is angela.vaneck.75

2 jaar geleden

Reactie op Angela-24

Ja dat heb ik. Het is angela.vaneck.75
Heb je toegevoegd 😊

2 jaar geleden

Hè wat klote! Ik snap je helemaal, hoe positief je ook wilt proberen te blijven, soms is de bak ellende te groot….. ik ben niet alleenstaand maar wel ooit alleenstaande mama geweest dus ik snap je, en extra moeilijk in deze rare tijden denk ik! Heel veel liefs en een dikke knuffel! Ps ik heb ook insta dus mocht je eens willen buurten dan laat t gerust weten!

2 jaar geleden

Reactie op Meike1201

Hè wat klote! Ik snap je helemaal, hoe positief je ook wilt proberen te bli ...
Mijn insta is kimmiee_nova 😊

2 jaar geleden

Reactie op MamavanNova

Mijn insta is kimmiee_nova 😊
Verzoekje gedaan 👍👍

2 jaar geleden

Wat verdrietig zeg en wat een hoop ellende komt er bij zo’n L U L kijken… Probeer je te focussen op hoe goed je het hebt ipv op de negatieve gebeurtenissen. Lekker vooruit kijken en beseffen dat jullie nu zoveel beter af zijn! Koop wat leuks voor jullie en omring je met mensen die er voor jullie zijn!💖 Jouw verhaal is groten deels herkenbaar! Welke omgeving woon je?

2 jaar geleden

Reactie op maanmeisje

Wat verdrietig zeg en wat een hoop ellende komt er bij zo’n L U L kijken… P ...
Zuid holland omgeving rotterdam