13 Reacties

5 jaar geleden

Er moet natuurlijk staan om te voorkomen dat de oren nat worden 🙈

5 jaar geleden

Je kan een baby douche cap kopen.

5 jaar geleden

Reactie op Julisa

Je kan een baby douche cap kopen.
Hey wat handig, thanks!

5 jaar geleden

Gewoon uit nieuwsgierigheid... waarom wil je de oortjes droog houden?

5 jaar geleden

Reactie op Louise18-20-22

Vroeg ik me ook al af

5 jaar geleden

Peterselie

5 jaar geleden

Reactie op CRS1275

Peterselie
Hahahaha 🤣😂

5 jaar geleden

Reactie op CRS1275

Peterselie
Banaan

5 jaar geleden

Reactie op Milagro

Vroeg ik me ook al af
Dat vroeg ik mij indd ook af🙈 snap dat je niet de sproeier er vol op zet, maar

5 jaar geleden

Ja ik ben er ook nieuwsgierig naar

5 jaar geleden

Wij willen de oortjes ook zoveel mogelijk droog houden. Sinds ik 4 jaar oud was zijn beide mijn trommelvliezen geperforeerd wat betekent dat ik sinds mijn 4e geen water in mijn oren mag krijgen. De reden van de kapotte trommelvliezen: heel veel oorontstekingen. Omdat de vatbaarheid op oorontstekingen erfelijk kan zijn wil ik dit zoveel mogelijk voorkomen bij mijn kleine meid. In haar oorschelpjes zitten veel huidschilfertjes en oorsmeer (dit houd ik natuurlijk wel schoon, maar in de douche weken die schilfertjes toch los). Die troep wil ik niet ín het oor. Wij houden daarom altijd haar hoofdje naar achter (zodat ze naar het plafond kijkt) en scheppen dan met de hand steeds water over het hoofdje of voorzichtig met de douchekop. We gebruiken geen shampoo, dus het hoeft niet zo grondig om alle zeep weg te krijgen. Ook als je kindje rechtop zit en je doet een beetje water bovenop het hoofd, dan zorgen de oorschelpjes ervoor dat er geen water in het oor komt.

5 jaar geleden

Omdat er in onze familie´s veel oorontstekingen voorkomen.

5 jaar geleden

Reactie op Maci

Omdat er in onze familie´s veel oorontstekingen voorkomen.
Oké. Logisch dat je dat wil voorkomen. Je zou ook het hoofdje kunnen wassen met een washandje. Het eventueel uitspoelen van shampoo kost dan wat meer moeite, maar dan heb je meer controle dan bij stromend water.