26 Reacties

5 jaar geleden

Ik volg!

5 jaar geleden

Y speen ging bij ons veel te snel. Wij gebruikten speen 2 voor de eerste helft. Wanneer hij moe werd wisselden we hem om naar speen 3. Speen 3 ging bij hem ook te snel namelijk

5 jaar geleden

Met twee schepjes rijstepap gebruiken wij nummer 3! Werkt perfect, alleen laatste beetje voeding is dikker. Dit kan je gewoon weer wat verdunnen met een beetje water!

5 jaar geleden

Reactie op EricaR

Y speen ging bij ons veel te snel. Wij gebruikten speen 2 voor de eerste he ...
Wij gebruiken nu speen 2, maar verstopt direct..

5 jaar geleden

Reactie op EricaR

Y speen ging bij ons veel te snel. Wij gebruikten speen 2 voor de eerste he ...
Speen 3 zat bij ons helemaal verstopt 😭 hoeveel rijstbloem doe je erin?

5 jaar geleden

Het ventiel eruit halen schijnt te helpen!

5 jaar geleden

Het ventiel eruit halen schijnt te helpen!
Ik heb speen 3 en dan inderdaad het ventiel eruit..

5 jaar geleden

Wij gebruiken ook dr brown, maar heb van het weekend de speciale papfles van difrax gehaald. Die werkt echt top.

5 jaar geleden

Handig, ik lees even mee! We gebruiken speen 3 voor de melk, zou dat met rijstebloem ook kunnen?! Dan probeer ik het morgenvroeg direct!

5 jaar geleden

Reactie op KayleighLehmann

Handig, ik lees even mee! We gebruiken speen 3 voor de melk, zou dat met ri ...
Ben erg benieuwd! Ik heb namelijk net speen 3 besteld, omdat hij daar aan toe is. Dus zou fijn zijn als dit werk bij jou haha. Heb je eerder rijstebloem gegeven?

5 jaar geleden

Wij gebruiken ook dr brown, maar heb van het weekend de speciale papfles va ...
Kan je deze gewoon op dr brown plaatsen?

5 jaar geleden

Reactie op Zwitzal

Ben erg benieuwd! Ik heb namelijk net speen 3 besteld, omdat hij daar aan t ...
Nee nooit rijstebloem gegeven maar ik had het al wel gekocht dus het staat in de kast! Speen 3 gaat met melk fantastisch hier, de overstap was echt geen probleem. Ik zal het morgen eens proberen met de rijstebloem!

5 jaar geleden

Hier werkt speen 3 van dr Browns wel met de papfles. Er staat wel op de rijstebloem: 2 eetlepels voor in een fles en 4 als je een bord maakt dus met 2 eetlepels in de fles is het ook niet super dik en gaat het goed met speen 3.

5 jaar geleden

Reactie op Joan20

Hier werkt speen 3 van dr Browns wel met de papfles. Er staat wel op de rij ...
Doe jij de rijstebloem voor of na het opwarmen in de fles?

5 jaar geleden

Reactie op Joan20

Hier werkt speen 3 van dr Browns wel met de papfles. Er staat wel op de rij ...
Heb je gemerkt dat je kindje er ‘anders’ op reageert of last krijgt van het maagje?

5 jaar geleden

Hallo, Speen 3 werkt hier prima! 180+6 met 2 rijstebloem

5 jaar geleden

Reactie op Zwitzal

Doe jij de rijstebloem voor of na het opwarmen in de fles?
Na het opwarmen: eerst de melk op temperatuur (200ml) en dan de rijstebloem erbij.

5 jaar geleden

Reactie op KayleighLehmann

Heb je gemerkt dat je kindje er ‘anders’ op reageert of last krijgt van het ...
Nee nergens last van gelukkig. Ook niet of het nou lekkerder was of niet, het drinken gaat wel iets langzamer dan een fles melk.

5 jaar geleden

Reactie op Esmrray

Speen 3 zat bij ons helemaal verstopt 😭 hoeveel rijstbloem doe je erin?
Wij deden 2 scheppen. Het gat iets groter maken met een naald wil ook wel helpen. Hebben wij nu gedaan voor de vijf granen pap.

5 jaar geleden

Papspeen nr 4 voor de smalle dr Brown fles hadden wij gehaald.. maar ze krijgt het er wel vrij lastig uit. Zelfs met maar 2 schepjes rijstebloem. Na twee keer papfles met rijstebloem zijn wij daarmee gestopt want ze raakte helemaal verstopt. Poep werd keihard. Echt zo zielig. We zijn nu over op granenpap. De nr 4 speen raakt verstopt daarvan. Dus de Dilfrax papfles gehaald. Vanavond voor het eerst geprobeerd. Het komt er goed uit maar gaat haar nog wat te snel. Pap uit een bordje met lepeltje ging er wel goed in