Hoi,
Wij willen ons zoontje rijstebloem geven in de fles. Maar welke speen gebruiken jullie op dr brown? Ik lees op internet speen 4, maar dat deze ook verstopt. Ik lees dat Y speen beter werkt. Iemand ervaring mee?
Y speen ging bij ons veel te snel. Wij gebruikten speen 2 voor de eerste helft. Wanneer hij moe werd wisselden we hem om naar speen 3. Speen 3 ging bij hem ook te snel namelijk
Met twee schepjes rijstepap gebruiken wij nummer 3! Werkt perfect, alleen laatste beetje voeding is dikker. Dit kan je gewoon weer wat verdunnen met een beetje water!
Handig, ik lees even mee! We gebruiken speen 3 voor de melk, zou dat met ri ...
Ben erg benieuwd! Ik heb namelijk net speen 3 besteld, omdat hij daar aan toe is. Dus zou fijn zijn als dit werk bij jou haha. Heb je eerder rijstebloem gegeven?
Ben erg benieuwd! Ik heb namelijk net speen 3 besteld, omdat hij daar aan t ...
Nee nooit rijstebloem gegeven maar ik had het al wel gekocht dus het staat in de kast! Speen 3 gaat met melk fantastisch hier, de overstap was echt geen probleem. Ik zal het morgen eens proberen met de rijstebloem!
Hier werkt speen 3 van dr Browns wel met de papfles. Er staat wel op de rijstebloem: 2 eetlepels voor in een fles en 4 als je een bord maakt dus met 2 eetlepels in de fles is het ook niet super dik en gaat het goed met speen 3.
Papspeen nr 4 voor de smalle dr Brown fles hadden wij gehaald.. maar ze krijgt het er wel vrij lastig uit. Zelfs met maar 2 schepjes rijstebloem. Na twee keer papfles met rijstebloem zijn wij daarmee gestopt want ze raakte helemaal verstopt. Poep werd keihard. Echt zo zielig.
We zijn nu over op granenpap. De nr 4 speen raakt verstopt daarvan. Dus de Dilfrax papfles gehaald. Vanavond voor het eerst geprobeerd. Het komt er goed uit maar gaat haar nog wat te snel. Pap uit een bordje met lepeltje ging er wel goed in