43 Reacties
5 jaar geleden
Wij hebben toevallig gister een id kaart aangevraagd. Ze adviseerde ons wel om alsnog ieder jaar een nieuwe te maken omdat ze natuurlijk zo snel veranderen en in sommige landen zijn ze heel streng als de foto er niet meer op lijkt
5 jaar geleden
Ik vind het een hele leuke foto.
Wij hebben een paspoort aangevraagd waarvoor we volgende week een afspraak hebben.
5 jaar geleden
Reactie op Mary91
Nee nog niet, zolang er geen zorg nodig is en we niet naar het buitenland g ...
Of er zorg nodig is weet je natuurlijk nooit 🙈 gaan er natuurlijk niet vanuit!
5 jaar geleden
Ik ben nu al meerdere keren met mijn dochter bij een zorgverlener geweest en nog nooit is er om een identiteitsbewijs gevraagd... Ik kwam er uberhaupt pas vorige week achter dat je dat nodig hebt voor een baby 😕
5 jaar geleden
Hier zijn ze ook streng op handen/vingers. Wij hebben met de oudste een id laten maken voor vakantie naar België toen en voor de zh afspraken. De eerste keer zh hadden we de id nog niet, was geen probleem maar moesten voor een volgend bezoek wel een id hebben. Voor de kleine man ga ik hem nog niet laten maken, vind het zonde van het geld. Voor onze dochter heb ik nu ook nog de oude id, is volgende week 4. Aangezien we toch alleen naar België op vakantie gaan (met de auto) en in het zh weet ik niet of ze moeilijk doen maar hoeft de inprincipe niet heen. Paspoort vind ik zonde, is toch duurder dan id en alleen nodig als je naar verdere landen wilt gaan vliegen.
5 jaar geleden
Wij hebben het ook verplicht aan moeten vragen. (Den Haag) voor de 4 maanden ivm mocht ze naar het ziekenhuis of iets dergelijks moeten dan moet je hem hebben.
5 jaar geleden
Wij hebben het ook verplicht aan moeten vragen. (Den Haag) voor de 4 maande ...
Jaaa dat is hier idd ook (rockanje)
5 jaar geleden
Wij hebben vandaag ook foto’s gemaakt en vrijdag een afspraak voor een paspoort. Wij reizen “normaal” gesproken veel vandaar paspoort ipv ID. Vandaag in het ziekenhuis geweest met haar en toen werd er ook om haar ID gevraagd. Voor nu was het gelukt met mijn verzekeringspasje.
5 jaar geleden
Zo leuk die foto!🥰 Ik ga donderdag paspoort aanvragen, omdat wij ‘normaal’ veel reizen. Ook is het verplicht en heb je het nodig, dus dan dan willen we dat ook gewoon goed geregeld hebben.
5 jaar geleden
Wij hebben nu een ID aangevraagd omdat ze over een jaar toch al niet meer op de foto lijkt. En schijnt dat ze in sommige landen daar erg moeilijk over kunnen doen. Dus wij zijn van plan als we gaan reizen een paspoort aan te vragen.
Ik moest ivm ziekenhuis controles al heel snel een ID hebben (werden bij eerste controle met 5 weken gelijk op de vingers getikt) en wij hebben hem met 7 weken ofzo aangevraagd. Bij een fotograaf een foto laten maken en die heeft mijn vingers gewoon weg gefotoshopt. Hier schijnen ze namelijk ook heel streng te zijn (Brielle)
5 jaar geleden
Vind het trouwens een super schattige foto! Mijn guppie zit helemaal ingezakt en die paar haartjes die ze heeft zijn niet te zien hahahaa
Ze lijkt er ook al niet eens meer op xD maar vind het toch schattig zo'n eerste pasfoto! En laten we eerlijk zijn.... Pasfoto's zijn over het algemeen niet je mooiste foto's 🤣🤣🤣

5 jaar geleden
Reactie op Prissje
Hier zijn ze ook streng op handen/vingers. Wij hebben met de oudste een id ...
Of naar Groot Brittannië met heel die brexit...We hebben familie in Engeland en Schotland, dus een paspoort aangevraagd