14 Reacties

3 jaar geleden

Hoi! Ik ben net zo makkelijk en ze eer gewoon mee hoor hahaha :)

3 jaar geleden

Ik kijk daar niet zo naar. (Is onze 2e en merk dat ik erg makkelijk ben geworden) maar wel tot een zekere hoogte. Als t te kruidig of zelfs pittig is dan geef ik het niet. Verder qua groente eigenlijk alles

3 jaar geleden

Ik maak regelmatig pasta met gekruide tomatenblokjes en allerlei gebakken groenten. Het hangt ook wat af van je kindje of hij prei en ui verdraagt. Onze zoon at voor het eerst prei toen hij 7 maanden oud was en had er nooit last van. Je kan altijd eens proberen! Veel recepten heb ik echter niet omdat ik altijd wat bij ekaar smijt. 馃槄

3 jaar geleden

Wij doen alleen courgette en gehaktballetjes (rapley) door de tomatensaus. Voor onzelf kruid ik het wat meer met knoflook en uit enzo

3 jaar geleden

Hier eet hij ook gewoon pasta mee, wij doen het ook lekker makkelijk. Tomatensaus gehakt wok groenten en pennen. Alles een beetje kleinsnijden en hij eet lekker mee馃ぃ we doen er trouwens geen zout in

3 jaar geleden

Wij laten al v 6maanden mee eten, doen niets anders met het eten. Hier gaat het goed. Ze is dol op pasta.

3 jaar geleden

Ik maak pastasaus from scratch en voeg alle kruiden toe behalve zout. Dat eet baby samen met van die macaroni elleboogjes.

3 jaar geleden

Kan prima hoor, alleen honig pakjes lijkt me niet zo鈥檔 goed idee vanwege het hoge zoutgehalte.

3 jaar geleden

Die van mij houdt van spaghetti! Slurpt het zo op en dat gaat hartstikke goed!

3 jaar geleden

Reactie op Saki

Die van mij houdt van spaghetti! Slurpt het zo op en dat gaat hartstikke go ...
Even een tip; als kind stikte ik bijna in een sliert spaghetti en toen was ik al een jaar of 4. Die hele sliert moest uit mijn keel getrokken worden, doordat ie opgerold zat kreeg ik helemaal geen lucht meer. Ik zou dus wel de sliertjes klein snijden 馃槄

3 jaar geleden

Wij geven nog geen prei en ui. Even via Google opzoeken. Er wordt geadviseerd om met sommige dingen te wachten. Verder eet ze hier ook (gedeeltelijk) met de pot mee

3 jaar geleden

Eet hier ook al een tijd spaghetti mee. Maak het wel altijd met gezeefde tomaten en verse kruiden ipv kant en klare saus. Maar gooi er gewoon een groentepakket met ui doorheen en knoflook.

3 jaar geleden

Hier eet ze gewoon met de pot mee qua pasta en rijst, ik let er op dat ik zelf de saus maak zodat er geen toegevoegde suiker of zout bij zit, maar verder eet ze alles. Ze is helemaal weg van champignons 馃槀 we eten trouwens wel alleen volkoren en qua pasta krijgt ze gewoon vanalles eigenlijk

3 jaar geleden

Ik maak altijd een grote pan pasta voor onszelf voor 2 keer en maak dan ook een aantal porties voor onze jongste dochter apart. Voor haar doe ik gehakt, courgette, winterpeen, champignons en een klein beetje paprika. En wanneer dat gebakken is gezeefde tomaten en tomatenblokjes erbij. Vaak pureer ik nu nog de saus maar geef haar wel gewoon (stukjes) pasta. Voor onszelf (ook onze peuter) maak ik een andere pan waar wel ui, knoflookpoeder, gehaktkruiden en Italiaanse kruiden in gaan. Ik geef onze jongste nog geen ui en prei omdat ze op alles heel heftig reageert. Vaak eten wij daar dan twee keer van en onze dochter 3 of 4 keer. Dat maakt het de moeite van het maken waard.