Het laatste jaar zijn wij een beetje verwend. Ik bracht mijn zoontje rond 18:45 naar bed en hij ging gelijk slapen tot een uur of 7. Bijna nooit wakker tussendoor en als hij een keer wakker was, dan sliep hij zo weer. Nu sinds een week of twee/drie is slapen echt een groot probleem. Savonds wil hij alleen nog op mij in slaap vallen. Na een uur of anderhalf kan ik hem dan heel voorzichtig naar zijn bedje verplaatsen. Rond 1.30 uur wordt hij echter weer wakker vol in paniek. We zijn dan ruim een uur bezig met troosten en hij wil alleen nog maar bij ons in bed slapen. Nachtlampje helpt niet. Nu ben ik 39 weken zwanger, dus het bij ons in bed slapen is wel een probleem. Dit gaat natuurlijk niet als de baby er zo is en wij er steeds uit moeten. Daarnaast moet hij tijdens de bevalling waarschijnlijk bij mijn ouders slapen en dat gaat dan ook een probleem worden. Ik heb verder niemand die kan oppassen, maar mijn moeder heeft ook nogeens kanker en dit zal voor haar dus heel zwaar zijn. Sorry voor mijn boekwerk 😅 Maar ik ben benieuwd of iemand dit herkend en wat ze toen gedaan hebben?