14 Reacties
6 jaar geleden
Regeldagen? Geen idee. Hier ook gissen. Maar gelukkig heeft ze het niet vaak.
6 jaar geleden
Hier hetzelfde met ons meisje van bijna 6 weken oud.
Vanavond was ze zo moe en ze had honger maar omdat ze zo moe was kreeg ze haar melk gewoon niet op. Geen kracht om te drinken en dan huilen en wel de fles willen.
Zo zielig ook. Overdag slaapt ze bijna niet en is daarom natuurlijk extra vermoeid
6 jaar geleden
Dat is omdat hij al oververmoeid is op dat moment. Ik merk dat onze meid nu echt minder prikkels kan verdragen. Een half uur spelen is al te veel. Ze heeft veel slaap nodig en als we haar dat niet direct geven, krijgt ze ook huilbuien
6 jaar geleden
Mijn zoontje van 2 weken blijft nu ook al de hele avond huilen. Heb het idee dat hij alleen maar borstvoeding wilt. Alleen dan is hij stil te krijgen!
6 jaar geleden
Reactie op babynummer3-24
Mijn zoontje van 2 weken blijft nu ook al de hele avond huilen. Heb het ide ...
Kan bij jou heel goed een regeldag zijn, lekker extra aanleggen
6 jaar geleden
Reactie op Loress Moderator
Kan bij jou heel goed een regeldag zijn, lekker extra aanleggen
Ben er eerlijk gezegd wel uitgeput van馃檲
6 jaar geleden
Mijn zoontje van 7,5 weken heeft dat sinds gisteren ook.
Altijd zo ineens uit het niets beginnen huilen, maar 茅cht huilen en op onregelatige momenten dan ook. Na het eten, als hij bij mij ligt, in zijn wipper..
Krijg hem na een vijftal minuten wel stil door hem te sussen of hem in zijn wipper goed over en weer te laten gaan (zachtjes is niet zijn ding, nee, meneer wipt graag heel erg hard in zijn wipper 馃檮), maar zelfs zijn tutje of mijn vinger helpt dan niet..
Vind het zo zielig altijd 馃槦
6 jaar geleden
Reactie op babynummer3-24
Ben er eerlijk gezegd wel uitgeput van馃檲
Ja logisch maar duurt meestal een dag en dan is t weer voorbij
6 jaar geleden
Mijn zoontje van 6 weken heeft het ook. Opeens gaan huilen en dan ontroostbaar zijn. Overdag slapen ho maar. Ja in de wagen of bij mama. Maar zelfs dat vind hij nu niet leuk. Ik heb me inderdaad ook laten vertellen dat het regeldagen zijn. Laten we hopen dat dit snel voorbij is
6 jaar geleden
Reactie op SharonB
Mijn zoontje van 6 weken heeft het ook. Opeens gaan huilen en dan ontroostb ...
Mijn zoontje precies hetzelfde die is al 8 weken oud en slaapt heel licht. Hij is snel wakker en zoekt zijn speentje. Als je hem in zijn slaap niet in dauwt is hij daarna krijsend wakker. Denk niet aan een regeldag dat heeft hij al meer dan 3 weken lang
6 jaar geleden
Hallo mijn dochtertje is 4weken en is ineens sinds gisteren, wil ze bijna alleen maar aan de borst en is ze heel wakker een hele dag 馃槼ze is zoooo moe maar toch is ze zo onrustig dat ze haar sladp maar niet kan vatten馃槳ik vraag me af of dat sprongetjes zijn of ....?