7 Reacties
3 jaar geleden
Ik volg. Ik wil hier graag eentje zetten dat ze het al gewend wordt. Ze zit niet meer graag in haar pampers. Mss een teken om stilletjes te beginnen
3 jaar geleden
Ik heb er 1 van de ikea. Antislip en makkelijk te legen. Staat ook stevig.
Wij hebben het een paar weken geprobeerd om haar elke ochtend op het potje te zetten. We merkten namelijk dat ze haar plasje snachts op hield en ik de ochtend liet lopen, zodra haar luier uit was. Dit ging best goed, zo stoer die eerste plasje in het potje. Toen ook smiddags geprobeerd. Tijdje ging dit goed en ineens had ze er geen zin meer in. Dus potje staat nu te verstoffen. Ze herkent wel de wc en het potje. Ook van haar poppen, die laat ze ook plassen. Dan zegt ze ook, pssss. Zo schattig
3 jaar geleden
Ik heb een eendenpotje gekocht. Hij is gek op dieren en vond deze ook meteen interessant. We zijn er nog niet heel actief mee bezig maar af en toe zet ik hem erop om te wennen.
Ik laat hem soms zonder luier lopen, hij geeft heel goed aan wanneer die moet plassen. Hij kijkt dan altijd naar beneden en dan duurt het nog een paar sec voor die moet plassen🤣 heb hem snel gepakt en op t potje gezet het eendje geeft dan applaus en geluid haha nou daar zat hij heel blij en vol trots ☺️
3 jaar geleden
Reactie op Emanuel.K
Ik heb een eendenpotje gekocht. Hij is gek op dieren en vond deze ook metee ...
Wat grappig zo’n potje. Heb je een foto/linkje.
3 jaar geleden
Reactie op Emanuel.K
Dit is m ook te koop bij veel speelgoed winkels
Wat een geweldig ding, dankjewel!😍