15 Reacties

5 jaar geleden

Wauw! Wat een haar heeft jullie dochter al馃グ.

5 jaar geleden

Geen tips maar mooi meisje hebben jullie!

5 jaar geleden

Ik ben zelf ook beniewd wat anderen doen! Ik merk zelf dat Collin altijd een stuk vrolijker aan het eind van de dag is als ik er toch wel even met hem uit ben geweest, dus ik probeer altijd wel even, al is het maar een kwartiertje, even te wandelen.. Om de dagen dat het echt heel erg regent en het echt niet te doen is om er uit te gaan, laat ik hem meestal wat meer in de box spelen, boekjes voorlezen, als ik zelf even thee ga drinken zit hij gezellig bij me in de trip trap..En tussendoor knuffelen we wat en meestal aan einde van de dag (wanneer meneer niet de meest vrolijke meer is) zet ik vaak even de tv aan zodat hij nog even tv kan kijken. (Netflix, word party vindt hij leuk om te zien) Ben ook benieuwd wat andere ouders doen om te vermaken! 馃榿

5 jaar geleden

tuincentrum ( kerst spul kijken )

5 jaar geleden

Reactie op rozekanarie

Vond mijn kleine meid ook geweldig! Al die lampjes en zo, hihi. Of anders lekker even bij familie op bezoek, super fijn! Ik kijk met Evi Lynn ook gewoon Disney films in een fleecedekentje op de bank hoor, haha.

5 jaar geleden

Reactie op rozekanarie

Oeh das een goede! Ook leuk voor mama, ga morgen meteen 馃檲

5 jaar geleden

Ik ga altijd even kletsen met mn zoontje, vindtie zo leuk. We hebben toet toet speelgoed gekregen, eigenlijk istie er nog te klein voor maar hij vindt het z贸 leuk dat we hem met de grote spullen laten spelen. Ik heb zelf een piano thuis staan waar we weleens samen op pingelen en hij heeft zijn kinderpianootje. Tijdens het koken neem ik hem in zijn stoel mee Na het eten in bad, daar probeer ik altijd een feestje van te maken. Muziek aan, speeltjes, kleertje aan en uit met gekke geluidjes en daarna krijgtie een baby massage. Wat hij ook leuk vindt is wanneer wij voor m dansen Gisteren naar de intratuin geweest, vondtie zo leuk! En soms gaan we bij familie of vrienden langs. Opa en oma wonen in t buitenland, dus elke dag even facetimen met hen.

5 jaar geleden

Als het regent pak ik de draagzak en een grote paraplu en dan kunnen we toch lekker een stukje wandelen

5 jaar geleden

Duplo trein rondjes laten rijden. Koffertje geven dat hij zelf uit kan pakken. De spiegel vindt hij fantastisch. Boekje lezen.

5 jaar geleden

Reactie op Anoukmommersteeg

Als het regent pak ik de draagzak en een grote paraplu en dan kunnen we toc ...
Ja ik ook! Zo breng ik haar ook naar de opvang als het regent. En ze vindt de paraplu prachtig!

5 jaar geleden

Regenjas aan, kind in de wagen met regenzak erover en het bos in :-) Heerlijk juist!

5 jaar geleden

Kinderwagen in, regenzak er over en hoppa! Lekker buiten regen kijken 馃槀

5 jaar geleden

Mijn zoontje is al blij met zn eigen voeten, geen probleem dus die regen

5 jaar geleden

Reactie op Swiebertje

Ja ik ook! Zo breng ik haar ook naar de opvang als het regent. En ze vindt ...
Die van mij breng ik ook altijd in de draagzak naar de opvang, niet zozeer om de regen, maar meer omdat hij voorheen elke keer net ging liggen slapen in de wagen en die niet bii kdv mag blijven staan 馃構

5 jaar geleden

Reactie op Marianne213

Die van mij breng ik ook altijd in de draagzak naar de opvang, niet zozeer ...
Dat kan natuurlijk ook een reden zijn. Ik mag de wagen daar wel laten staan, maar moet de eerste fles zelf thuis geven. En direct na de fles in de wagen is nog steeds geen succes...