29 Reacties
5 jaar geleden
Hoi hoi, wij hebben een spaarrekening bij onze eigen bank (ASN bank) geopend. We hebben deze rekening wel op ons eigen naam geopend, omdat wij er zelf over willen blijven beslissen. Ook nadat onze dochters 18 jaar zijn geworden. Ik zelf wil dit geld eigenlijk beleggen, maar mijn man durft dit niet aan. Dus we sparen nu alleen nog.
5 jaar geleden
Sparen heeft nu weinig zin. Beleggen lijkt een betere keuze. Je kunt ook defensief laten beleggen. Bijvoorbeeld bij Robeco of de Giro. Wij zijn ons daar nu op aan het oriënteren. Waarschijnlijk gaan we kiezen voor Robeco kids.
5 jaar geleden
Spaarrekening bij onze eigen bank, waarop de overgrootopa&oma ook elke maand een deel storten, super lief!
5 jaar geleden
Ook wij hebben een regenboog spaarrekening bij de Rabobank! Iedere maand zetten we er automatisch een bepaald bedrag op 😁
5 jaar geleden
Alle 3 onze dochters hebben een regenboogrekening bij de rabo. Storten we 50 euro per kind op per maand. Vind het een mooi bedrag en over jaar genomen ewn leuk spaarcentje.
5 jaar geleden
Wij sparen gewoon via onze eigen bank. We sparen zo lang we t kunnen missen de kinderbijslag en soms wat extra zodat er jhopelijk ongeveer 20k op de rekening staat als baby 18 is. Mogelijk dat we dit geld zullen beleggen maar voorlopig sparen we gewoon.
Mocht het gaan om een groot bedrag dan kan het handig zijn op een duur een rekening voor je kind op zijn eigen naam te openen. Dat scheelt gedoe met schenkingen enzovoorts
5 jaar geleden
Wij sparen gewoon via onze eigen bank. We sparen zo lang we t kunnen missen ...
Ik doe ook €50 euro voor m’n meisje. Ik ben single mama en zit met schuldhulpverlening dus ik kan niet de hele wereld missen. Over anderhalf jaar ben ik eruit en kan ik wel meer aan de kant gooien, maar voor nu is het prima zo! 👍🏼
5 jaar geleden
Wij hebben een spaar planvan Dela. 1 vd weinigen met rente, je zet t wel vast voor zoveel jaar maar das prima voor ons, kunnen we er tussentijds ook niet bij
VRIEND
5 jaar geleden
Reactie op KayleighLehmann
Ik doe ook €50 euro voor m’n meisje. Ik ben single mama en zit met schuldhu ...
Wow wat knap dat het je in deze situatie nog lukt om zo veel geld te sparen voor je dochter!
5 jaar geleden
Reactie op Swiebertje
Wow wat knap dat het je in deze situatie nog lukt om zo veel geld te sparen ...
Je moet eens weten hoe hoog de subsidies zijn als je alleenstaande bent, haha! Ik zou er om die reden alleen nog wel 6 baby’s bij willen! 😂
5 jaar geleden
Wat mooi! Alles, al is t een 10tje, kan bijdragen op lange termijn!
5 jaar geleden
Ik vind het super knap dat je ondanks de schuldhulpverlening alsnog 50 euro kunt missen! 👏🏼 Prima bedrag hoor! Zijn genoeg kindjes waarvan ouders niks opzij zetten, wat natuurlijk ieder zijn eigen keuze is. ☺️