87 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Lulu ✌️

Het gaat beter als ooit. De band word met de dag beter. Degene die denken d ...
Dat zei je een week geleden ook al en misschien even de berichtjes hiervoor lezen. Het lijkt nu alsof je het er nogal inwrijft..

4 jaar geleden

Reactie op Kimmutjuh89

Hier al een paar weken ontzettend zwaar met mijn vriend. Ik wilde de handdo ...
Wat verdrietig Kim! Sterkte ❤️

4 jaar geleden

Reactie op Lulu ✌️

Het gaat beter als ooit. De band word met de dag beter. Degene die denken d ...
Fijn, geniet ervan vooral :-) niet iedereen heeft deze ervaring :-)

4 jaar geleden

Reactie op Coco88

Hier escaleerde t vorige week weer. Man is serieus aan t werk aan z’n carri ...
Ik herken wat je zegt. De escalaties die jij nu hebt, heb ik ook allemaal doorlopen met mijn ex (blijft nog lang lastig te zeggen). Dat incl zijn opvliegende karakter was niet zo’n succes... 🙁 Hopelijk komen jullie eruit

4 jaar geleden

Een paar dagen geleden vertelde ik dat mijn relatie voorbij was en dat de gezondheid van mijn (ex)vriend niet goed was. Nu heeft hij gisteren een MRI gehad en vandaag al de uitslag; hij heeft een herseninfarct gehad. Ik ben compleet gebroken 😞; ik dacht te weten hoe nu verder en dat was alleen. Nu weet ik het niet meer... Ik heb zolang tegen hem op moeten botsen... als ik dit niet had gehoeven en we een geweldige relatie hadden, dan was zijn gedrag van afgelopen weekend zodanig vreemd geweest dat ik er voor 100% voor gegaan was. Maar... anderzijds snap ik nu zijn gedrag van die week, wat ervoor zorgt dat ik me nu heel schuldig voel. Alhoewel ik wel 112 heb gebeld en met hem in het zkh was... waar niks uit het neurologisch onderzoek kwam. Dus als zij het niet zagen, hoe had ik het dan moeten herkennen? Ik weet het niet meer... Ik hoop hem morgen eventjes te kunnen zien, ga er even met de baby heen. Hopelijk geeft dat me antwoorden 😞

4 jaar geleden

Reactie op Kimmutjuh89

Een paar dagen geleden vertelde ik dat mijn relatie voorbij was en dat de g ...
Jeetje wat heftig. Voel je alsjeblieft niet schuldig. Jij hebt gedaan wat je kon. Ik denk dat het belangrijkste is dat je nu goed zorgt voor Nick en jezelf. Zie het per dag even aan. Je hoeft vandaag niet te beslissen he. Heel veel sterkte en succes.

4 jaar geleden

Reactie op Coco88

Dit voelt zo herkenbaar 😔

4 jaar geleden

Reactie op Coco88

Heel herkenbaar hoor... ik lees dat jij ook nog 3x per week sport.. daar ben ik een beetje jaloers op! Haha.. kan er de energie niet voor opbrengen.. Maarre, de rest wat je verteld is enorm herkenbaar hoor. Heb het hier ook regelmatig, mijn vriend zegt dat hij het gewoon niet ziet als het een zooitje is in huis. Dat hij het goed vind zoals het is en ik me niet zo druk moet maken. Hii heeft vrijdag altijd papa dag, maar dat betekend eigenlijk: ik chill de hele dag op de bank, geef een flesje wanneer het moet en verder voee ik geen reet uit dag.. Als ik dan om 17u klaar ben met werken, kan ik eerst de flessen schoonmaken, de vaatwasser uit ruimen en voor het eten zorgen. Laatst was ik daar zo klaar mee, want van mij wordt in het weekend ook verwacht dat ik de was doe en het huis aan kant heb. Dus toen heb ik mn frustratie eruit gegooid.. Hij was zich echt oprecht van geen kwaad bewust. Nu maak per week een lijstje met klusjes die hij 'moet' doen. Boodschappen laat ik tegenwoordig thuis bezorgen (zo veel mogelijk in ieder geval). En soms laat ik de boel gewoon ook echt de boel en neem ik ook een luie dag.. naast 36u werk, het huishouden, de boodschappen, zorg voor onze dochter, de hond en de paarden ben ik van mening dat ook ik daar gewoon eens recht op heb soms..

4 jaar geleden

Omwille van slaaptekort, thuiswerk, corona, zijn we beide wel wat overprikkeld en snel op ons paard. Soms draait het om niets. Maar gelukkig kunnen we snel sorry zeggen. We zijn dan ook nog eens bezig met de afwerking van ons huis. De laatste loodjes zijn het zwaarst zoals ze zeggen, maar we kunnen ons wel geen leven meer inbeelden zonder ons klein aapke 🥰

4 jaar geleden

Heel herkenbaar hoor... ik lees dat jij ook nog 3x per week sport.. daar be ...
Zo herkenbaar ook weer die situatie 😅 Hier gaat t echt op en af. Ik heb lekker even een week de boel gelaten en ben lekker op de bank geploft als ik zin had. Heerlijk. Maar nu dus wel weer achter de feiten aan t aanlopen. Manlief heeft reistijd en was gister chagrijnig dat ik niet even de vaatwasser had ingepakt tijdens mn werkdag. Toen maar even besproken dat hij dan niet ziet dat ik in zijn reistijd sochtends eindelijk douchen kan en mijn “kantoor klaarzet”. Daarna ga ik 8u aan het werk, dan de kleine oppikken, eten geven, eten koken. Volgens mij viel eindelijk het kwartje dat ikngeen vrije tijd heb in de tijd die hij kwijt is aan reizen en het uur dat hij extra werkt.

4 jaar geleden

Ik had laatst discussie hier over vrije dagen. Mijn man heeft 2 dagen doordeweeks vrij als hij in het weekend moet werken. Zoals deze week dus. Op donderdag gaat Aiden naar mn ouders en op vrijdag naar de opvang. Waarop hij zegt oh lekker kan ik uitslapen en gamen. Ik viel bijna achterover. Ik heb op maandag vrij, dan past niemand op Aiden en heb ik "vrij" als hij even slaapt en dan doe ik natuurlijk het huishouden. Dus heb hem gezegd dat hij mag kiezen donderdag of vrijdag blijft Aiden thuis en mag hij tijd doorbrengen met papa, ik hoop hiermee dat hij door heeft hoe mijn vrije dagen echt zijn.

4 jaar geleden

Ik had laatst discussie hier over vrije dagen. Mijn man heeft 2 dagen doord ...
Oh wow, daar zou mijn broek ook van afzakken hoor! Als een dag mag uitslapen en gamen, dan betekent dat dat mama dat ook een dag mag he. Gelijk inplannen 😉

4 jaar geleden

Reactie op Miarnold

Oh wow, daar zou mijn broek ook van afzakken hoor! Als een dag mag uitslape ...
Nou op donderdag heeft hij nu papadag en op vrijdag neemt hij huishoudelijke taken van mij over. Dus wat dat betreft heeft mn preek wel geholpen. En hij gaat dozen inpakken aangezien we over 6 weken gaan verhuizen. Dus denk dat van uitslapen en gamen niet veel terecht komt 😜😂

4 jaar geleden

Nou op donderdag heeft hij nu papadag en op vrijdag neemt hij huishoudelijk ...
Goed geregeld 👍🏻

4 jaar geleden

Veel ups maar soms ook downs vanuit mijn kant als ik moe en chagrijnig ben dan kan ik sommige dingen niet hebben. Ik ben blij dat ik weekenden werk, mijn vriend ervaart dan hoe het is om een hele dag voor onze dochter te zorgen , hij doet dan vaak ook de vaatwasser/koken/boodschappen uit zichzelf. Heel soms ziet hij dat er op zolder was hangt dan vouwt ie dat op maar de rest moet ik echt tegen hem zeggen. Een andere down is dat ons seksleven erbij in schiet door vermoeidheid, mijn onregelmatige werk en drukte met onze dochter. Verder ben ik echt tevreden met de rolverdeling! Hij vind opvoeden en de tijd met onze dochter soor brengen ook echt heel leuk! Ik ben wel wat drukker in t huishouden maar werk ook 24 u en hij 40 en ik zie ook gewoon meer, vrouw eigen ofzo?!

4 jaar geleden

Veel ups maar soms ook downs vanuit mijn kant als ik moe en chagrijnig ben ...
Je mag inderdaad erg tevreden zijn haha! Hier moet ik ALLES tegen mijn man zeggen. Vaatwasser? Waar zit die.. wasmand? Dacht dat ik me onderbroek en me sokken op de grond moest gooien... opvouwen? Ik dacht dat die kleren over het rek daar voor de sier hingen.. vuilnis buiten zetten? Oh dacht dat je daar een compost hoop van wou maken. JEZUS!!!! Af en toe kan ik die van mij dus echt schieten hè. Maar geloof het of niet hij is de liefste ter wereld. Onze relatie is nog sterker geworden na de kleine! 1 puntje is idd de seks? Dat weet ik dus niet te vinden hahaha hij werkt avond/nacht en ik ga natuurlijk op tijd naar bed omdat de kleine weer vroeg wakker is. Dus nee dat is helaas minder geworden! Marja so be it☺️

4 jaar geleden

Bij ons is het ook met grote dalen en bergen. Vandaag liet hij zowaar bloemen leveren op mijn werk. Heb daar staan huilen 😅! Nooit verwacht! Zomaar voor de beste en liefste mama stond er op het kaartje 😭❤.

4 jaar geleden

Reactie op Kimmutjuh89

Een paar dagen geleden vertelde ik dat mijn relatie voorbij was en dat de g ...
Hoe gaat het nu?

4 jaar geleden

Reactie op babysnoep

Je mag inderdaad erg tevreden zijn haha! Hier moet ik ALLES tegen mijn man ...
Haha herkenbaar die kleren op de grond.... wasmand weet mijn vriend ook niet te vinden. Ik heb besloten dat ik die hoop een keer ga laten liggen op de grond. Kijken of hij het dan een keer op gaat ruimen 😅

4 jaar geleden

Reactie op Tessieste

Haha herkenbaar die kleren op de grond.... wasmand weet mijn vriend ook nie ...
Zo herkenbaar. Wordt hier gewoon aan de kant geschoven hoor. Heb wel eens geprobeerd alles op zijn bed te kwakken. Werd 's avonds zo op de grond geveegd...