87 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Tessieste

Haha herkenbaar die kleren op de grond.... wasmand weet mijn vriend ook nie ...
Haha pas maar op, hier resulteerde dat in een bestelling nieuwe kleren maar niets in de wasmand 😂

4 jaar geleden

Reactie op Coco88

Haha pas maar op, hier resulteerde dat in een bestelling nieuwe kleren maar ...
😂😂😂😂

4 jaar geleden

Reactie op Tessieste

Haha herkenbaar die kleren op de grond.... wasmand weet mijn vriend ook nie ...
Haha ik heb hem is een x een week lang als een klein kind terug geroepen als weer z’n onderbroek en z’n sokken op de grond lagen😂 hier komennnnnn! Opruimen! Maar lang verhaal kort.. heeft precies niks geholpen dus weetje LAAT MAAR 😂🤦🏼‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op MamavanNova

Hoe gaat het nu?
Er is hier heel veel gebeurd. Ik ben die zondag uiteindelijk alleen naar het zkh gegaan en daar hebben we een goed en erg emotioneel gesprek gehad. Hij zei alle dingen die ik al heel lang wilde horen; gaf aan dat het infarct ervoor gezorgd had dat hij alles niet meer als vanzelfsprekend zag, dat werk niet het belangrijkste was maar dat Nick en ik dat waren, etc. De deur ging bij mij weer wat open staan. Na een aantal dagen was het verantwoord voor hem om weer naar huis te mogen. Ik heb heel erg moeten schakelen, en nog steeds, omdat ik van modus “ik ga alleen verder” ineens om moest switchen naar “toch samen verder”. Hij blijkt een goedaardige bloedziekte te hebben waardoor hij teveel bloedplaatjes aanmaakt. Hierdoor heeft hij dikker, stroperig bloed dat snel stolt. Verder had hij een behoorde vernauwing in zijn halsslagader. Ondertussen is hij aan dit laatste geopereerd. Een toekomst met de bloedziekte schijnt te doen te zijn met wekelijks bloed prikken en soms aderlaten. Momenteel staat alles in het kader van zijn herstel, wat logisch is. Maar mijn emmer was voorheen al vol en loopt nu echt mega over. Dus ik heb bij mijn werkgever aangegeven dat ik open sta om met de bedrijfs maatschappelijk ondersteuner te praten. Wellicht helpt dat mij om te gaan met de huidige heftige situatie 🤷🏼‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op babysnoep

Haha ik heb hem is een x een week lang als een klein kind terug geroepen al ...
Ik heb tegen hem gezegd dat het niet helpt als hij zijn was VLAKBIJ de wasmand legt, want het wordt alleen gewassen als het IN de wasmand zit. Gezegd dat de was ook alleen maar gewassen wordt als ik het IN de wasmachine stop en niet als ik het er VLAKBIJ neer leg... etc. Sindsdien (nu een weekje) stopt hij zijn vuile was IN de wasmand 😋👍🏻

4 jaar geleden

Reactie op Kimmutjuh89

Er is hier heel veel gebeurd. Ik ben die zondag uiteindelijk alleen naar he ...
Hoi kim, Ik hoop dat jij en je man wat meer rust mogen vinden💗 Geniet van jullie kleine. Groetjes mama van Zidane

2 jaar geleden

Reactie op Kimmutjuh89

Hier staan we op de uiterste grens... zelfs het woord “uiteen gaan” in de m ...
Knap dat je het deelt. Herkenning aan deze kant. Hoe is het nu met jullie?