15 Reacties

3 jaar geleden

Hey deze zijn super fijn en kan ook nog veel in!

3 jaar geleden

Wij hebben voor alle twee een fjallraven tasje. Echt superfijn. Ik gebruik hem ook altijd als we opstap gaan. De pampers schoonmat setje kleding, flesje of beker passen er in en vaak mijn telefoon, portemonnee en autosleutels ook.

3 jaar geleden

Trixie heet het merk, heb je allemaal verschillende dieren en kleuren van 馃憣馃徏

3 jaar geleden

Wij hebben een kleine van Nijntje. Lagen van de week toevallig weer hetzelfde formaat andere print bij de Kruidvat

3 jaar geleden

Kijk eens op mijn website www.babbies.nl. Daar heb ik 2 verschillende rugzakjes opstaan van little indians. Ik heb zelf de Little Indians Leo voor onze dochter.

2 jaar geleden

En wat doen jullie erin? Ik heb nog steeds een grote luier rugtas 馃槀

2 jaar geleden

Knuffels, speentje en slaapzakje. Luiers liggen op de opvang, eens in de zoveel tijd moet ik wat aanleveren. Ook ligt daar al een setje reservekleding in zijn bakje. En billendoekjes van de opvang.

2 jaar geleden

En wat doen jullie erin? Ik heb nog steeds een grote luier rugtas 馃槀
Oh ik had niet specifiek op jou gereageerd馃槄

2 jaar geleden

Wij hebben die van little dutch

2 jaar geleden

Wij hebben de gepersonaliseerde rugtas (met naam dochter) van Studio Noos. Erg handig en super schattig!

2 jaar geleden

Ik ben nogal tassen verslaafd als het om mijn dochter gaat. Ze heeft er inmiddels 3 en met Sinterklaas krijgt ze die met hartjes erbij. Ik vind het fijn om af te kunnen wisselen. Meestal gebruiken we 1 tas voor de opvang en 1 tas voor als we weggaan. Naar de opvang zit er alleen reserverekening in, knuffel en speen.

2 jaar geleden

Deze heb ik vanaf haar geboorte met haar naam erop

2 jaar geleden

Deze vond ik echt te schattig voor erbij 馃檲

2 jaar geleden

Cadeau met Sinterklaas