18 Reacties
VRIEND
4 jaar geleden
Hier ga ik boven hem hangen met mijn gezicht, en adem dan hoorbaar heel diep in terwijl ik mijn gezicht naar zijn gezicht breng, dan zie je hem nieuwsgierig alert worden en als ik dan bij zijn gezicht ben, krijgt hij snelle kusjes op zijn wangen en voorhoofd met hoorbaar uitademen. Klinkt een beetje gek maar is telkens weer schateren.
Een ander spelletje: ik breng zijn beentjes richting zijn buik en vraag of hij zijn voetjes al in zijn mond kan stoppen (dat verstaat hij niet, maar de toon doet genoeg). Dat is ook schateren en twee vliegen in één klap want die oefening moet ik doen van CB voor zijn ruggetje.
VRIEND
4 jaar geleden
Ik ben ontzettend benieuwd naar mijn zoontje zijn schaterlach. Want breed lachen en kitten doet hij wel maar schateren heeft hij tot nu toe (bijna 19 weken) nog niet gedaan 😔
4 jaar geleden
Reactie op Aardbeitje20
Ik ben ontzettend benieuwd naar mijn zoontje zijn schaterlach. Want breed l ...
Onze dochter ook nog niet hoor 😉, ze is ook 19 weken..
4 jaar geleden
Gisteren... ik jarig.. ik lachen lachen...~~ Raik schaterlachen.. hahahahahaaa ..
Familie ook.. hahahahahaaa hahahahahaaa
4 jaar geleden
Hoe gekker hoe beter hier. Maar meestal reageert ze op mij. Als ze ergens om moet lachen, moet ik automatisch ook lachen en daar moet zij weer van lachen. De eerste keer dat ze schaterlachte was in de box toen ik haar mobile hard liet draaien en daarbij raar geluid maakte. En ik heb dat toen ook gefilmd. Was zooo schattig.
4 jaar geleden
Nouuuu alsof het zo moest zijn.. zit al poosje te smachten naar die schaterlach en nu de 1e schaterlach te pakken! Hele dagen de trukendoos gebruiken en kwam vooral een gil van plezier en het voorstadium van schaterlach..
Lig ik met hem op de bank, geef ik hem een kus op de mond, komt er een boel kwijl mee, dus ik zeg serieus omdat ik het vies vond; ughh
Schiet meneer in de schaterlach🤣
4 jaar geleden
Mijn kleine man ging met een week of 16 beginnen met schaterlachen. Eerst met het liedje ik zag 2 beren broodjes smeren en dan vooral hij stukje hihihi hahaha en dan met me hoofd heen en weer bewegen. Maar dit doet hij nu niet altijd meer.
Hij doet het wel altijd schateren om zijn grote zus. Als ze kiekeboe spelen, als ze gek aan het dansen is, of als ze gewoon steeds heen en weer loopt. Maar voor bij kiekeboe kan die blijven gaan of als ze hem laat schrikken, wij denken agh wat zielig doe eens wat rustiger, maar meneer ligt helemaal dubbel van het lachen.
4 jaar geleden
Hier schaterlachen als ons hondje langs rent en aan het spelen is (achter haar bal aanrent) hij kijkt haar dan de hele tijd na en ligt dubbel van het lachen 🥰
4 jaar geleden
Reactie op Aardbeitje20
Ik ben ontzettend benieuwd naar mijn zoontje zijn schaterlach. Want breed l ...
Mijn zoon is 20 weken maar nog geen schaterlach gehoord...heb ook al van alles geprobeerd 😝
4 jaar geleden
Ik zeg vaak enthousiast random woorden op een onnozele toon (gaande van ‘relativiteitstheorie’ tot ‘protkanon’), en dat vindt onze zoon al een tijd ZO hilarisch dat hij blijft schateren. Als we een ‘serieus’ gesprek voeren (ik vraag dan bv. ‘En Wies, wat vind je van de huidige coronamaatregelen?’ of ‘Hoe was je dag?’, waarna hij begint te brabbelen en ik er telkens op in ga) ligt hij vaak dubbel van het lachen telkens ik reageer met een nieuwe zin of vraag op zijn geluidjes. Protkusjes op zijn buik en kietelen vindt hij ook hi-la-risch. Heerlijk!
4 jaar geleden
Onze zoon is echt een lachebek
Als ik gaap begint hij al te lachen!
Waar hij altijd om moet schaterlachen:
- ik zag twee beren (en dan t gedeelte van hihi haha)
- als we heel overdreven kusjes op zn buik of voeten geven
- als we gekke geluiden maken
- voor de spiegel staan
- dansen bij de box
2 jaar geleden
Samen in de spiegel kijken. Dan zeg ik: wie is dat? Wie is dat?
En dan roep ik zijn naam! En dan gaat hij helemaal stuk.