Wat doen jullie om de kleine te laten schaterlachen? 馃槂
Ik vind het TE schattig als ze z贸 hard moet lachen dat ze niet meer kan stoppen, maar helaas vindt ze dingen niet snel z贸 hilarisch dat het een echte schaterlach-sessie wordt (vaak is het even hardop lachen en dat was het dan)
Wat werkt bij jullie? Dan ga ik dat ook proberen 馃槉
.
.
.
.
Wat hier altijd werkt:
- vliegtuigje spelen m茅t geluid (en dan het liefst zo ruw mogelijk op een neer 馃槄)
- scatten (I'm a scatman - skibbidybadibbydooo)
- haar met mijn handen heen en weer wobbelen als ze op schoot zit zodat ze geen controle heeft over haar lichaampje (lache!!!)
Wat vaak werkt:
- iets tegen de katten zeggen/roepen of iets tegen de hondjes van opa en oma zeggen terwijl ze op schoot zit ("Kom hier!" *hehehahahihihahahi*)
- het boek 'Eend, waar ben je)?' heel dramatisch voorlezen alsof alle dieren in het boekje 茅cht kwijt zijn
Wat hier een keer werkte:
- ik nam een slok drinken en verslikte me. Hi-la-risch vond ze het. Letterlijk nog nooit zo hard gelachen in haar leven. Ze heeft nog 20 minuten zitten lachen, gillen en kirren elke keer als ik *uche* deed
- kietelen (eerst keek ze altijd alsof ik haar verraden had als ik haar kietelde, maar laatst vond ze het zowaar leuk)
Wat hier niet voor echte schaterlachjes zorgt:
- scheetgeluidjes
- kiekeboe spelen
- en nog veel meer
Ze is nu 16 weken.