2 Reacties

5 maanden geleden

Hier is de vrijdag voor de kleutergroepen altijd tot 12.00 uur en de overige dagen zijn hetzelfde als bij jullie. Aan het eind van de rit moeten alle kids op de basisschool evenveel uren draaien. Hier en linkje met wat info: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/schooltijden-en-onderwijstijd/vraag-en-antwoord/hoe-regelen-basisscholen-de-schooltijden-en-lesuren. Je kunt dus vragen aan de directeur hoe ze ervoor gaan zorgen dat de kinderen nu genoeg uren draaien aan het eind van de rit, wat gaat er dan voor hen veranderen in de hogere groepen? Krijgen ze dan ineens lesdagen rit 14.30 uur bijvoorbeeld?

14 dagen geleden

Hier zijn de lestijden van groep 1 Tm 4 van 8.45 - 15.00 en op woensdag en vrijdagmiddag tot 12.30. Vanaf groep 5 komt dan de vrijdagmiddag er ook bij tot 15.00. Ik merk dat mijn beide zoontjes het erg fijn vinden om die vrijdagmiddag vrij te zijn. Maar volgend jaar bedoel je dan vanaf na de kerstvakantie of vanaf volgend schooljaar? Vanaf volgend schooljaar kan je denk nog wel wat regelen met je werk? Geen idee wat voor werk je doet en of je zelf zou kunnen/willen wisselen van dag? Ik zou je vragen gewoon even stellen op school, dat is niet meteen een bezwaar maar duidelijkheid vragen om je mening te kunnen vormen toch😉